سطل زباله پلاستیکی پروانه ای مدل Move آبی برند اشپیرلا

250,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
1009584

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت اشپیرلا
  • برند سوئیسی
  • ابعاد ۱۲*۱۸ سانتیمتر
  • وزن ۱۴۰ گرم
  • گنجایش 5 لیتر
  • جنس پلاستیک
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سطل زباله پلاستیکی پروانه ای مدل Move آبی برند اشپیرلا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 1000 گرم
مدل

Move Blue

ابعاد

12×18 سانتیمتر

پدال

ندارد

دستگیره

ندارد

سایر توضیحات

مقاوم در برابر ضربه و رطوبت جهت کاغذ باطله درب بالا به صورت چرخشی و پروانه ای ساخت کشور سوییس

گنجایش

5 لیتر

مقاوم دربرابر رطوبت

بله

مناسب برای

حمام، دستشویی، اتاق خواب، آشپزخانه

وزن

140 گرم

جنس

پلاستیک

معرفی سطل زباله سوئیسی مدل Move Blue

اگر یک سطل زباله همه فن حریف می‌خواهید که پاکیزگی را در محیط خانه برای شما به ارمغان بیاورد، می‌توانید روی سطل زباله اشپیرلا حساب باز کنید. این سطل زباله سوئیسی بسیار سبک وزنی معادل ۱۴۰ گرم دارد . این کالا وزن پایین خود را مدیون جنس پلاستیکی‌اش است. در سطل به صورت چرخشی باز شده و می‌تواند وسایل دور ریختنی را در خود جای دهد. این سطل زباله خارجی دو تکه را می‌توانید در همه جای خانه به خصوص حمام، آشپزخانه و سرویس بهداشتی استفاده کنید. ابعاد سطل زباله سوئیسی در نهایت فضایی معادل ۵ لیتر را برای نگهداری زباله در اختیار قرار می‌دهد. سطل زباله خارجی در برابر رطوبت مقاوم بوده اما فاقد دسته و پدال است. با توجه به ویژگی‌های عنوان شده در بالا « سطل زباله اشپیرلا مدل move گنجایش ۵ لیتر» می‌تواند یک گزینه‌ی ایده‌ئال برای پاکیزگی خانه شما باشد.

۱)اگر به دنبال یک سطل کاربردی و متفاوت هستید که پاکیزگی را به خانه اتان به ارمغان بیاورد. استفاده از سطل زباله مدل Move Blue پیشنهاد می گردد. برند اسپیرلا همواره با تولید کالاهای مرغوب و با کیفیت سعی در کسب رضایت مشتریان خود دارد. این برند سوئیسی که در سرتاسر دنیا از محبوبیت خاصی برخوردار است. تولیدات خود را از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه تولید می کند. از این رو مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

۲)سطل زباله سوئیسی بسیار سبک است و وزنی معادل ۱۴۰ گرم دارد. این محصول استاندارد از پلاستیکی‌ مقاوم با کیفیت بالا تولید شده است. ابعاد سطل زباله خارجی معادل۱۲*۱۸ سانتیمتر می باشد. این ابعاد در نهایت فضایی معادل ۵ لیتر را برای نگهداری زباله در اختیار شما قرار می‌دهد.

۳)درِ سطل زباله سوئیسی به صورت چرخشی و پروانه ای باز می شود. این سطل باکیفیت دو تکه را می ‌توانید در همه جای خانه بخصوص حمام، آشپزخانه و سرویس بهداشتی استفاده کنید. همچنین استفاده از این سطل زباله به علت جنس و طرح ساده و زیبا برای اتاق شما نیز بسیار کاربردی می باشد. بعنوان مثال استفاده از سطل زباله خارجی جهت کاغذ باطله می تواند گزینه مناسبی باشد. این سطل با گنجایش ۵ لیتری خود می ‌تواند زباله های شما را در خود جای دهد. مقاومت در برابر ضربه و رطوبت استفاده از این سطل را بسیار مطلوب کرده است. قابل ذکر است سطل زباله ۵ لیتری پروانه ای Move Blue اسپیرلا فاقد دسته و پدال است.

محصولات منتخب