سطل زباله پروانه ای قرمز مدل Red Glossy برند کلین ولکه

ناموجود

برند:

کد کالا:
5063466858

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت کلین ولکه
  • برند آلمانی
  • وزن ۴۹۹ گرم
  • ابعاد۳۰*۲۰*۲۰ سانتی‌متر
  • جنس پلاستیک با کیفیت
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت
(1 بررسی مشتری)

برچسب ها

1 دیدگاه برای سطل زباله پروانه ای قرمز مدل Red Glossy برند کلین ولکه

  1. webadmin-site

    من این برند و تو دیجی کالا دیدم شما تامین کنندش هستید ؟

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

پروانه ای Red Glossy

ابعاد

30x20x20 سانتیمتر

رنگ

قرمز

گنجایش

5 لیتر

مناسب برای

حمام، دستشویی، اتاق خواب، آشپزخانه

وزن

499 گرم

جنس

پلاستیک

سایر ویژگی ها

مقاوم در برابر رطوبت – مناسب آشپزخانه سرویس بهداشتی و اتاق خواب- ساخت شرکت کلین ولکه آلمان

معرفی سطل پروانه ای Red Glossy

سطل پروانه ای مدل Red Glossy تولید شرکت کلین ولکه آلمان است این سطل زباله یکی از محصولات باکیفیت و کارآمد از بین سری محصولات نظافتی این شرکت می باشد. سطل زباله پروانه ای طراحی زیبا داشته با هر سلیقه و هر دکوراسیونی مطابقت دارد از این محصول با کیفیت و زیبا می توانید در فضاها مختلف مانند حمام، دستشویی، اتاق خواب، آشپزخانه استفاده کنید. سطل زباله وسیله ای ساده و ضروری برای هر خانه ای است با استفاده از آن دیگر نگران آلوده شدن منزل خود نباشید. ابعاد و اندازه مناسب سطل زباله خارجی فضای کمی را در خانه شما اشغال می کند. جنس پلاستیکی سطل زباله پروانه ای خارجی از کیفیت بالایی برخوردار بوده با گذشت زمان تغییر شکل نمی دهد. شرکت کلین ولکه سعی کرده تا از مواد سازگار با محیط زیست در تولید محصولات خود استفاده کند.

این مواد به بدن انسان آسیب نمی رساند می توانید بدون هیچ نگرانی از آن استفاده کنید. پلاستیک سطل زباله استحکام و کیفیت بالایی دارد و بو نمی گیرد. رنگ قرمز زیبای این سطل جلوه ای خاص به فضای خانه شما می دهد از سطل زباله پروانه ای خارجی در هر جایی حتی محل کار خود نیز می توانید استفاده کنید. این سطل به صورت پروانه ای و سر بسته طراحی شده است که این خود باعث می شود تا آلودگی و بوی نامطبوع زباله از داخل آن خارج نشود. گنجایش سطل زباله پلاستیکی خارجی ۵ لیتر است که از ظرفیت قابل قبولی برای استفاده در منزل و اداره برخوردار می باشد. وزن مناسب سطل زباله آلمانی حمل را برای شما آسان می کند. در صورت کثیف شدن، سطل زباله پروانه ای با آب و مواد شوینده ملایم به راحتی تمیز می شود.

محصولات منتخب