سفره رومیزی پی وی سی 4 نفره ترک برند انگلیش هوم

ناموجود

برند:

کد کالا:
8680887284261

ویژگی های محصول

  • برند انگلیش هوم
  • ساخت کشور ترکیه
  • جنس پی وی سی
  • ابعاد 100.140 سانتی‌متری
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سفره رومیزی پی وی سی 4 نفره ترک برند انگلیش هوم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

ابعاد 140 × 100 سانتیمتر
جنس

پی وی سی

نکات نگهداری

– با دست و ماشین در دمای 30 درجه شسته شو شود
– با دمای گرم اتو کرد

زمان زیادی از روزها و شب هایی که سفره با همکاری اعضای خانواده بر روی زمین پهن می‌شد، نمی‌گذرد. میزهای ناهارخوری به سرعت جای خود را در خانه‌ها پیدا کردند. اما این فرهنگ غنی ایرانی بود که خود را با هر تغییری وقف داد. سفره ها از روی زمین به روی میز منتقل شدند و زیبایی را همچنان در خانه حفظ کردند. آراستگی که نه تنها به داشتن یک سفره غذای دورهمی دلچسب کمک می‌کند بلکه جذابیت آشپزخانه یا محیط غذاخوری شما را نیز چند برابر خواهد کرد. انگلیش هوم به عنوان یکی از معتبرترین برندهای تولید کننده محصولات آشپزخانه، سال های زیادی است که تولید و فروش سفره را بخش مهمی از تجارت خود قرار داده است. سفره رومیزی 4 نفره انگلیش هوم با طرح جذاب خود، قطعا یکی از بهترین انتخاب های شما خواهد بود.

سفره رومیزی 4 نفره انگلیش هوم با اندازه استاندارد شده 1 در 1.4 متر، برای هر میز 4 نفره ای، مناسب است. این محصو از جنس پی وی سی بوده و عمر طولانی خواهد داشت. از طرفی رنگ آن از بهترین مواد اولیه تهیه شد و ثابت خواهد بود. برای خرید سفره رومیزی چهار نفره انگلیش هوم کافی است آن را به سبد خرید خود اضافه نمایید و با ثبت نهایی خرید خود در زمان و مکان مورد نظرتان تحویل بگیرید. این محصول قابلیت شست و شو در ماشین لباس شویی یا به صورت دستی در دمای آب حداکثر 30 درجه را دارا می‌باشد.

محصولات منتخب