سفره رومیزی ترک 4 نفره طرح راه راه برند مادام کوکو

ناموجود

برند:

کد کالا:
8682116178914

ویژگی های محصول

  • برند مادام کوکو
  • ساخت کشور ترکیه
  • مناسب میز 4 نفره
  • ابعاد 100.140 سانتی‌متری
  • جنس پی وی سی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سفره رومیزی ترک 4 نفره طرح راه راه برند مادام کوکو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 640 گرم
ابعاد 140 × 100 سانتیمتر
طرح

راه راه بژ سورمه ای

جنس

پی وی سی

خانه ما بخشی از خود ماست و می‌تواند دیدگاه و نظرات ما را نسبت به زندگی نیز مشخص کند. به همین دلیل انتخاب لوازم خانه باید با هوشمندی و دقت بسیار انجام شود. ژرمن کالا با توجه به همه این نکات، سفره رومیزی 140×100 راه راه مادام کوکو را به شما پیشنهاد می‌کند. برند مادام کوکو در سال 2011 به دنیا معرفی شد. اکنون این برند در بیش از 92 شهر و 17 کشور، شعبه دارد. بیش از 100 میلیون نفر از وب سایت آن دیدن می‌کنند و بسیاری از مردم، محصولات آن‌را برای پذیرایی، خانه و آشپزخانه، مناسب می‌دانند.

رومیزی راه راه مادام کوکو نیز از همان وسایل است. یک رومیزی جذاب و متفاوت که می‌توانید برای دکوراسیون‌ها و استایل‌های گوناگون از آن کمک بگیرید.

مثلا یک مهمانی بعد از ظهر یا یک بزم شبانه دوستانه، که می‌خواهید میزتان رنگارنگ و جذاب باشد و ظرف‌ها و خوراکی‌هایتان خیلی خوب دیده شود و بدرخشند. با رومیزی راه راه، فضای میزتان بزرگتر و خوراکی‌هایی که روی آن گذاشته‌اید، تازه‌تر به نظر می‌رسند.

در انتخاب رنگ این محصول از ترکیب بژ و سرمه‌ای استفاده شده است. دو رنگی که در کنار گلدان‌ها، ظرف‌های چوبی، ظرف‌های چینی و… زیبا و دلنشین هستند.

همچنین به دلیل وجود الیاف مناسب، شما می‌توانید رومیزی را به شکل‌های گوناگون و دلخواه‌تان روی میز پهن کنید و یا آن‌را از هر ظرف که خواستید تا بزنید.

این رومیزی قابل شستشو بوده و می‌توانید سال‌های سال از آن استفاده کرده و خیال‌تان بابت کیفیت و کارایی راحت باشد. با رومیزی راه راه مادام کوکو، زیبایی و اصالت را به خانه‌تان ببرید و همیشه آن‌را جلوی چشمان‌تان بگذارید.

محصولات منتخب