سینی سرامیکی صورتی برند ایکیا IKEA

ناموجود

برند:

کد کالا:
80318523

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت IKEA
  • برند سوئدی
  • جنس سنگ با لعاب رنگی
  • رنگ صورتی روشن
  • وزن ۷۵۰ گرم
  • ابعاد ۳۰*۲۰ سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سینی سرامیکی صورتی برند ایکیا IKEA”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 750 گرم
ابعاد 30 × 20 × 2 سانتیمتر
جنس

سنگ با روکش لعاب رنگی

سایر مشخصات

ساخت شرکت ikea سوئد, شکیل و زیبا, قابل استفاده در ماکروویو, قابل شستشو در ماشین ظرفشویی

معرفی سینی سرامیکی IKEA

سینی از آن دسته اکسسوری هاییست که تقریبا در همه خانه ها در اندازه های مختلف یافت می شود. از سینی ها برای جابه جایی غذا، ظروف و نوشیدنی ها و یا حتی سرو برخی غذاها استفاده می شود. بسته به نوع کاربرد، به سینی با جنس و ابعاد متفاوتی نیاز است. اگر به دنبال سینی کوچک و کاربردی هستید، پیشنهاد ما به شما سینی سرامیکی DINERA ایکیا است. ایکیا برندی با سابقه تقریبا ۸۰ ساله است که از شهرت فراوانی در میان مصرف کنندگان کشورهای مختلف برخوردار است. این برند همواره به تولید محصولاتی با طراحی مدرن و کیفیت بالا شهرت داشته است. در حال حاضر این محصولات در بیش از ۵۰۰ فروشگاه ایکیا در ده ها کشور مختلف مستقیما به فروش می رسد.

علاوه بر این سایت فروشگاه اینترنتی این برند، بیش از ۱۲ هزار کالا را عرضه می کند. ایکیا برای ساخت سینی های مدل DINERA از سرامیک بسیار باکیفیت همراه با لعاب رنگی استفاده کرده است. لعابی که رنگ صورتی روشن و سطحی صاف و نفوذناپذیر به آن بخشیده است. استفاده از این لعاب تمیز کردن این سینی خارجی را بسیار آسان کرده و بر استحکام و دوام آن افزوده است. در ساخت سینی DINERA از مواد مضری مانند سرب و کادمیوم استفاده نشده است. این سینی سرامیکی برای استفاده روزمره انتخابی بسیار مناسب می باشد. این سینی سرامیکی به شکل مستطیل و دارای ابعاد ۲۰ در ۳۰ سانتی متر است. لبه های سینی ارتفاع بیشتری نسبت به ناحیه میانی آن داشته و همین امر حمل و نقل و نگهداری از غذا روی این سینی را آسانتر ساخته است. از این سینی خارجی می توان به عنوان ظرف سرو انواع شیرینی و یا سالاد نیز استفاده نمود.

محصولات منتخب