شمعدان استیل نقره ای 3 شاخه برند ایکیا

ناموجود

برند:

کد کالا:
20335021

ویژگی های محصول

  • برند ایکیا سوئدی
  • مناسب سه شمع
  • ابعاد 14x14x22 سانتیمتر
  • جنس فلزی بادوام
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شمعدان استیل نقره ای 3 شاخه برند ایکیا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

جنس

فلز

ابعاد

14x14x22 سانتیمتر

وزن

525 گرم

شمعدان مناسب برای

3 شمع

ابعاد محل قرارگیری شمع

2 سانتی متر

معرفی شمعدان 3 شاخه ایکیا

یک شمعدان خوب مکمل دکوراسیون منزل شما خواهد بود. با استفاده از آن می توانید سلیقه و استایل شخصی خود را در خانه پیاده کنید. مدل های مختلفی از شمعدان برای انواع شمع ها طراحی و تولید می شوند. یکی از این مدل ها، شمعدان های مخصوص شمع های قلمی است. شمع های قلمی قطر کم و ارتفاع زیاد دارند و خود به تنهایی نمی توانند در یک مکان بایستند. برای استفاده از این نوع شمع ها حتما به یک شمعدان نیاز است. بهترین شمعدان ها برای این نوع شمع، شمعدان های پایه ای است. این نوع شمعدان ها دارای پایه هایی استوانه ای شکل برای نگهداری از شمع می باشند. شمعدان نقره ای ایکیا مدل IKEA PS یکی از این نوع شمعدان ها به شمار می رود. ایکیا برندی خوشنام و پرسابقه است که به ساخت محصولاتی با طراحی مدرن، کیفیت مثال زدنی و قیمت مناسب شهرت دارد.

این شمعدان زیبای ایکیا دارای سه پایه مختلف برای شمع های قلمی است. پایه ها از آلومینیوم با پوششی از جنس اپوکسی/پلی استر ساخته شده اند. این پوشش باعث استحکام و افزایش ماندگاری این شمعدان خارجی می شود. این پایه ها توسط پیچ و مهره ای از جنس استیل گالوانیزه شده به یکدیگر متصل می شوند. سر هم کردن این شمعدان بسیار آسان و سریع انجام می شود. هر کدام از پایه های این شمعدان دارای ارتفاعی متفاوت هستند. بیشترین ارتفاع شمعدان ایکیا مدل IKEA PS، ۲۲ سانتی متر و پهنای کلی آن ۱۴ سانتی متر می باشد. این شمعدان نقره ای کلاسیک انتخابی مناسب برای قرار دادن بر روی میز پذیرایی است. شمعدان ایکیا از دوام بسیار بالایی برخوردار است و می تواند تا سال ها مهمان خانه های شما باشد.

محصولات منتخب