شمع استوانه ای برند ایکیا به رنگ نقره ای

ناموجود

برند:

کد کالا:
10464240

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت ایکیا
  • برند سوئدی
  • جنس پارافین و وکس گیاهی
  • فاقد بو
  • زمان سوخت ۴۵ ساعت
  • قطر ۶٫۸ سانتی متر
  • ارتفاع ۱۵ سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شمع استوانه ای برند ایکیا به رنگ نقره ای”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

ابعاد 15 سانتیمتر
زمان سوخت

45 ساعت

قطر

6.8cm

سایر مشخصات

ساخت شرکت ikea سوئد, شکیل و زیبا, فاقد بو

رنگ

نقره ای

معرفی شمع استوانه ای نقره ای ایکیا IKEA

شمع استوانه ای FENOMEN محصول برند سوئدی ایکیا می باشد. ایکیا به عنوان یکی از بزرگترین فروشندگان لوازم خانه، دکوراسیون و مبلمان در جهان، کلکسیون بی نظیری از انواع شمع های وارمر، میله ای، لیوانی و استوانه ای را تولید و عرضه می کند. این شمع ها در رنگ های مختلف و در دو نوع بدون بو و دارای رایحه تولید می شوند. شمع استوانه ای FENOMEN نوع شمع های بدون بو و رایحه است. بنابراین اگر عطر و بوی شمع ها موجب ناراحتی و افزایش علائم آلرژیتان شده و می خواهید تنها از روشنایی شمع ها استفاده کنید، این مدل از شمع های ایکیا کاملا مناسب شما هستند. شمع FENOMEN ایکیا ۶٫۸ سانتی متر قطر و ۱۵ سانتی متر ارتفاع دارد. شمع های بلوکی یا استوانه ای معمولا به دلیل قطر و ارتفاع بیشتر زمان سوخت بالاتری نسبت به سایر شمع ها دارند.

زمان سوخت شمع خارجی FENOMEN ایکیا ۴۵ ساعت می باشد. بنابراین می توانید مدت ها از روشنایی و زیبایی این شمع در محیط زندگی خود بهره مند شوید. شمع بلوکی ایکیا با شعله ملایم و به صورت یکنواخت سوخته و ایجاد دود و یا بوی نامطبوع نمی کند. می توانید از این شمع های زیبا برای تزیین میز پذیرایی، اتاق خواب، راهروهای خانه و هر مکان دلخواه دیگری استفاده کنید. نور زیبا و ملایم این شمع ها می تواند فضایی گرم و دلنشین در منزل شما ایجاد کند. این شمع های بلوکی خارجی برای ایستاده ماندن نیازی به جاشمعی ندارند اما در صورت نیاز و برای زیبایی بیشتر می توانید از جاشمعی های مختلف ایکیا استفاده کنید.

محصولات منتخب