شمع معطر لیوانی قرمز برند ایکیا

ناموجود

برند:

کد کالا:
40469967

ویژگی های محصول

  • برند ایکیا سوئد
  • دارای رایحه
  • جنس پارافین
  • زمان اتمام ۴۰ ساعت
  • ابعاد ۱۰*۹*۹ سانتی‌متر
  • شکل استوانه
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شمع معطر لیوانی قرمز برند ایکیا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

40469967

دنیای شمع ها ممکن است ساده به نظر برسد. ترکیبی از موم و فتیله! با این وجود انواع مختلفی از شمع ها و موم ها وجود دارد. اگر به این مجموعه انواع مختلف رایحه ها را نیز بیفزایید، خواهید دید با دنیایی متنوع و گسترده روبه رو هستید. یکی از انواع پرطرفدار شمع، شمع های لیوانی هستند. شمع های لیوانی شما را از جاشمعی ها بی نیاز می سازند. شمع لیوانی OMRADE محصول برند سوئدی ایکیا یکی از این مدل شمع هاست. ایکیا کلکسیون بی نظیر از انواع شمع ها در انواع و رنگ های مختلف دارد که با دقت و توجه زیاد ساخته شده اند. این برند برای ساخت شمع لیوانی معطر OMRADE از پارافین و وکس گیاهی استفاده کرده است. زمان سوخت این شمع ۴۰ ساعت می باشد.

ایکیا برای این مدل از شمع های خود از جاشمعی لیوانی به رنگ قرمز و جنس شیشه ای استفاده کرده است. این لیوان خوشرنگ ۹ سانتی متر قطر و ۱۰ سانتی متر ارتفاع دارد. همراه با این شمع لیوانی خارجی یک عدد درب طلایی رنگ و از جنس استیل ضدزنگ ارائه شده که موجب حفظ عطر و بوی شمع در صورت عدم استفاده می شود. تلاقی رنگ طلایی درب در کنار رنگ قرمز لیوان به زیبایی این شمع افزوده است. از این شمع لیوانی معطر خارجی می توانید بر روی میز، کنار تخت یا روی شلف و قفسه های منزل خود استفاده کنید. رایحه آلوی به کار رفته در شمع لیوانی OMRADE آرامشی بی نظیر برای شما به ارمغان می آورد. از این شمع زیبا می توانید برای تزیین میز پذیرایی خود و یا تدارک یک میز شام رمانتیک نیز استفاده کنید. رنگ قرمز این شمع لیوانی خارجی تطابق خوبی با مراسماتی چون ولنتاین، کریسمس و یا جشن های تولد و سالگرد ازدواج دارد.

محصولات منتخب