بسته ۱۲ عددی شمع وارمر معطر بزرگ برند ایکیا رنگ سبز

ناموجود

برند:

کد کالا:
30337312

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت ایکیا
  • برند سوئدی
  • جنس شمع پارافین و وکس گیاهی
  • بسته ۱۲ عددی وارمر معطر
  • قطر ۵٫۹ سانتی‌متر
  • زمان سوخت ۹ ساعت
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت
(2 customer reviews)

2 reviews for بسته ۱۲ عددی شمع وارمر معطر بزرگ برند ایکیا رنگ سبز

  1. الهام

    فوق العاده عالی 7 شب روشن می کنم حدودا 6 صبح یا 7 صبح تموم میشه فکر کنم این مدل شمع هاتونو خودم همشو خریدم

    • webadmin-site (خریدار محصول)

      ممنون از خرید و نظرتون

  2. webadmin-site (خریدار محصول)

    فوق العاده عالیه شمع هاتون

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

رنگ

سبز

سایر مشخصات

12 عدد در هر بسته, دارای اسانس سیب و گلابی, ساخت شرکت ikea سوئد, شکیل و زیبا

مدت زمان سوخت

9ساعت

معرفی وارمر بزرگ معطر سبز ۱۲عددی ایکیا IKEA

وارمرها شمع هایی کوچک، استوانه ای شکل با قطر بزرگتر از ارتفاع هستند. این شمع ها معمولا درون محفظه ای آلومینیومی قرار گرفته و اغلب در گروه های چند عددی استفاده می شوند. این شمع های کوچک مصارف مختلفی از جمله دکوراسیون، تزیین اتاق، مراسم های مذهبی و… دارند. این شمع ها معمولا ارزان قیمت بوده و از آن جا که فضای کمی اشغال می کنند، به سهولت قابل نگهداری در منزل هستند. وارمرها اندازه های مختلفی داشته و بسته به ابعاد، زمان سوخت متفاوتی دارند. وارمر SINNLIG برند ایکیا از وارمرهای بزرگ با قطر ۵٫۹ سانتی متر محسوب می شود. زمان سوختن این وارمر خارجی نیز نسبت به وارمرهای کوچک تر بیشتر بوده و حدود ۹ ساعت می باشد. ایکیا برای ساخت این وارمرهای بزرگ از ترکیب پارافین بسیار مرغوب به همراه وکس گیاهی استفاده کرده است. این موم باکیفیت درون محفظه ای آلومینیومی قرار دارد. فیتیله این وارمر به قسمت زیرین محفظه متصل است.

این فیتیله از جنس ترکیبات سلولوزی بوده، از این رو به صورت آهسته و یکنواخت سوخته و ایجاد دود و آلودگی نمی کند. ست وارمر خارجی SINNLIG شامل ۱۲ عدد وارمر معطر بزرگ است. ایکیا این نوع از وارمرهای خود را در رنگ و رایحه های متفاوت عرضه کرده است. ست سبز رنگ این وارمرها دارای رایحه سیب و گلابی و ست قرمز رنگ رایحه توت قرمز دارد. رنگ و رایحه این وارمرهای خارجی در تمام طول استفاده، ثابت و بدون تغییر می ماند. از این وارمرهای زیبا می توانید بر روی میز، شلف و قفسه های منزل در مهمانی ها و مراسم های مختلف استفاده کرده و از فضای گرم و دلنشینی که عطر و نور این شمع ها ایجاد می کند، بهره ببرید.

محصولات منتخب