شید چراغ آویز شیک طرح ستاره برند ایکیا

ناموجود

برند:

کد کالا:
10440918

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت ایکیا
  • برند سوئدی
  • جنس حلقه نگهدارنده لامپ: پلاستیک پلی کربنات
  • جنس قطعات فلزی: فولاد ضدزنگ
  • جنس شید: کاغذ
  • قطر 100 سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شید چراغ آویز شیک طرح ستاره برند ایکیا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 300 گرم
ابعاد 100 × 100 × 5 سانتیمتر
مدل

10440918

ابعاد

قطر 100 سانتی متر

سایر مشخصات

– با نور ملایم خود فضای دنج و دلپذیری را در محیط ایجاد می کند, – تمیزی آسان به وسیله ی یک پارچه خشک

معرفی شید چراغ آویز طرح ستاره ایکیا IKEA

استفاده از شیدها و یا روکش های لامپ یکی از راهکارهای بهبود نورپردازی ساختمان است. علاوه بر تاثیری که این شیدها بر روی پخش و تابش نور چراغ دارند، می توان به عنوان یک وسیله تزیینی نیز به آن ها نگریست. یکی از شیدهای زیبای بازار، شید ستاره ای ایکیا مدل STRÅLA می باشد. شیدی که همانند سایر محصولات ایکیا از کیفیت و طراحی منحصر به فردی برخوردار است. شید چراغ STRÅLA به شکل ستاره طراحی شده و از کاغذ نیمه شفاف سفید رنگ با خطوط خاکستری ساخته شده است. در مرکز این شید ستاره ای شکل، قسمتی طلایی رنگ وجود دارد که بر زیبایی آن افزوده است. همراه با این شید یک حلقه نگهدارنده لامپ و دو میله فلزی برای اتصال لامپ به شید ارائه می شود. حلقه نگهدارنده از جنس پلاستیک پلی کربنات بوده و بسیار مستحکم می باشد.

قطعات فلزی نیز از فولاد ضدزنگ ساخته شده و در برابر رطوبت و گرما از مقاومت بالایی برخوردارند. لامپ و پایه نگهدارنده آن در بسته بندی موجود نمی باشد و باید به صورت مجزا خریداری شوند. پیشنهاد ایکیا برای این شید ستاره ای زیبا، استفاده از لامپ های LED 200 لومنی است. نور یکنواخت و ملایمی که با عبور از این شید چراغ خارجی به محیط منتشر می شود، فضایی گرم و دلنشین ایجاد می کند. زیبایی و طراحی منحصر به فرد شید چراغ ایکیا، نگاه هر بیننده ای را به خود جلب می کند. از این شید می توانید در بالای میز غذاخوری خود و یا در کنار پنجره اتاقتان استفاده کنید. به یاد داشته باشید این روکش تزیینی چراغ تنها برای استفاده داخلی طراحی شده است. برای تمیز کردن این شید چراغ خارجی از یک دستمال پارچه ای خشک استفاده نمایید.

محصولات منتخب