ظرف آجیل خوری بزرگ شیشه ای برند پاشاباغچه

ناموجود

برند:

کد کالا:
1597531369

ویژگی های محصول

  • برند پاشاباغچه
  • ساخت کشور ترکیه
  • جنس شیشه ای
  • بسته 1 عددی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ظرف آجیل خوری بزرگ شیشه ای برند پاشاباغچه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

قطر

13 سانتی متر

تعداد

یک عدد

ارتفاع

5.5 سانتی متر

سایر ویژگی ها

قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی
ساخت کشور ترکیه

جنس

شیشه ای

آجیل خوری بزرگ بسته تک عددی پاشاباغچه

برای ما ایرانی‌ها، آجیل خوری یکی از مهم‌ترین ظروف است. چرا که همواره یک وسیله پذیرایی مثل آجیل، چیپس میوه، چیپس خرما، انواع خوراکی‌های کوچک و خوشمزه و… وجود دارد که بخواهیم آن‌را روی میز بگذاریم و خودمان و یا مهمان‌هایمان از آن لذت ببرند. به همین دلیل آجیل خوری بزرگ بسته تک عددی پاشاباغچه یک انتخاب عالی است. این ظرف که ساخت کشور ترکیه است و از بهترین و با کیفیت‌ترین شیشه ساخته شده است. از سوی دیگر، طراحی آن به گونه‌ای است که تا سال‌ها مد است و از آن خسته نمی‌شوید. آجیل خوری بزرگ بسته تک عددی پاشاباغچه با بهترین مواد اولیه تهیه شده. در نتیجه در آن برش، حباب و هیچ مشکلی نمی‌بینید و بی‌شک از داشتن آن حسابی لذت خواهید برد. این آجیل خوری یک پیشنهاد عالی و زیبا برای کسانی است که می‌خواهند برای خود و یا عزیزان‌شان یک ظرف عالی بگیرند و پذیرایی شیک و زیبایی داشته باشند.

پاشا باغچه که یک برند جهانی و زیباست انتخابی برای خانه‌های ایرانی است و کاملا با دیگر ظروفی که دارید، ست خواهد شد. چرا که این ظرف با معیارهای زیباشناسی مردم خاورمیانه همخوانی دارد و می‌تواند نقش مهمی در زیباتر شدن زندگی ما ایفا کند.

تمام محصولات ژرمن کالا از جمله آجیل خوری بزرگ بسته تک عددی پاشاباغچه دارای گارانتی اصالت و کیفیت هستند و مستقیما از کشور ترکیه به ایران وارد شده است.

در نتیجه برای آنکه این محصول به دست‌تان برسد، لازم نیست مدت زیادی منتظر بمانید و یا هزینه جداگانه‌ای را بابت باربری کالا از ترکیه تا تهران بپردازید. تنها کافی است که در سایت ژرمن کالا، محصولات مورد نظرتان را انتخاب کنید تا سریع و آسان به دست‌تان برسد.

آجیل خوری بزرگ بسته تک عددی پاشاباغچه یک ظرف معمولی نیست و قطعا بودنش در بین ظروف‌تان می‌تواند بسیار دلنشین و دوست داشتنی باشد. با خرید این آجیل خوری، سلیقه و نگاه زیبایتان به زندگی را نشان خواهید داد.

محصولات منتخب