ظرف نگهدارنده شیشه ای با درب پلاستیکی برند پاشاباغچه

ناموجود

برند:

کد کالا:
8693357193581

ویژگی های محصول

  • برند پاشاباغچه
  • ساخت کشور ترکیه
  • مناسب مواد غذایی و خوراکی
  • جنس شیشه ای و درب پلاستیکی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ظرف نگهدارنده شیشه ای با درب پلاستیکی برند پاشاباغچه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

حجم

1700 سی سی

ابعاد

20×12 سانتی متر

جنس

شیشه حرارت دیده ضد گرما

پاشا باغچه از برندهای قدیمی و بسیار مشهور ترکیه است که با ارائه ظروف شیشه‌ای خاص و با ارزش، توانست به یک برند جهانی تبدیل شود. یکی از محصولات این برند، ظرف غذا پاشا باغچه است. این ظرف که بدنه شیشه‌ای و دری پلاستیکی دارد، یک انتخاب عالی برای کارمندان و کسانی است که زیاد سفر می‌روند. البته این ظرف، می‌تواند برای نگهداری غذا، میوه، ژله، کیک و… در یخچال نیز مناسب باشد.

اما از آنجا که شیشه ظرف غذا پاشا باغچه ضد گرماست، می‌توانید آن‌را داخل فر یا ماکروفر قرار دهید و بدون نگرانی، حرارت را افزایش دهید.

در طراحی این ظرف غذا، مهندسی، دقت و سادگی رعایت شده است. در نتیجه شما ظرفی دارید که بدون تزیینات اضافی، کاملا زیباست و می‌تواند کارایی‌های متفاوت و مناسبی برایتان داشته باشد.

از سوی دیگر، ظرف غذا پاشا باغچه، به شکل مستطیل طراحی شده، تا بتوانید آن‌را به سادگی در کیف، یخچال و ماکروفر بگذارید. درواقع ابعاد  آن، مناسب هر نوع استفاده‌ای است.

فراموش نکنید که طرف‌های پلاستیکی وقتی حرارت می‌بینند، سمی می‌شوند و غذای شما را هم آلوده می‌کنند. اما ظرف‌های شیشه‌ای هیچ مشکلی ندارند و بر طعم و رنگ غذا هم تاثیری نمی‌گذارند. با توجه به این نکات، با انتخاب ظرف غذا پاشا باغچه، نه تنها یک ظرف زیبا دارید، بلکه می‌توانید از سلامت غذایتان هم مطمئن شوید. برای خرید ظرف غذا پاشا باغچه هم اکنون، ژرمن کالا همراه شماست و محصول انتخابی‌تان را در سریع‌ترین زمان، با گارانتی اصالت و کیفیت، ارسال خواهد کرد. برای خرید ظرف غذا پاشا باغچه هم اکنون روی کلید خرید آنلاین، کلیک کنید.

محصولات منتخب