ظرف پخت کیک 6 خانه مدل Kalibi برند متالتکس

ناموجود

برند:

کد کالا:
220673

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت متالتکس سوئیس
  • جنس تفلون
  • وزن ۲۴۵ گرم
  • ابعاد ۲۷x18x3 سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ظرف پخت کیک 6 خانه مدل Kalibi برند متالتکس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

جنس

تفلون

مدل

Kalibi

وزن

245 گرم

گنجایش

1000 میلی لیتر

ارتفاع

3 سانتی متر

قطر

7 سانتیمتر

ابعاد

27x18x3 سانتی متر

قابلیت شستشو

دارد

سایر توضیحات

دارای 6 جای کیک ابعاد هر جای کیک: 3×3×7 سانتی متر مناسب جهت درست کردن کیک و مافین کیفیت ساخت بالا ساخت شرکت متالتکس سوئیس م

معرفی ظرف پخت کیک Kalibi

ظرف پخت کیک مدل Kalibi یکی از تولیدات شرکت متالتکس سوئیس است و از دوام و کیفیت بالایی برخوردار می باشد. از این قالب برای تهیه کیک های کوچک و تک نفره استفاده می شود و این قالب ها در شکل های متنوع ای در بازار عرضه شده است که می توانید متناسب با نیاز خود یکی را خریداری کنید قالب پخت کیک برای تهیه کیک در مهمانی مناسب است چون به کمک آن می توانید کیک های کوچک با تعداد زیاد درست کنید. قالب های کیک جنس های متنوع ای دارند جنس این ظرف پخت کیک از تفلون بوده و مانع از چسبیدن کیک به قالب می شود این ویژگی به جدا شدن قالب از کیک کمک می کند. قالب های مافین ابعاد مختلفی دارند. عموما داخل قالب های مافین کاغذ های مخصوص آن را قرار می دهند تا شکل زیباتری داشته باشند.

این ظرف وزن سبکی دارد و به راحتی جا به جا می شود. ابعاد آن نیز فضای کمی را در آشپزخانه شما اشغال می کند. برای تمیز کردن قالب کیک می توانید از آب و مواد شوینده ملایم استفاده کنید. قالب کیک سوئیسی هیچ گونه اتصالی نداشته و به صورت یک پارچه طراحی شده است. قالب های کیک از مواد و با تکنولوژی های مختلفی ساخته می شوند که هر کدام بر کیفیت کیک تاثیر گذار خواهند بود قالب های مانند Kalibi که رنگ تیره ای دارند در فر حرارت را بیش تر جذب کرده و سبب بافت برشته در لایه ی رویی کیک می شوند و به پخت بهتر کیک کمک می کنند. اگر به دنبال یک قالب باکیفیت برای تهیه کیک و شیرینی خانگی خود هستید ما به شما ظرف پخت کیک سوئیسی را معرفی می کنیم این ظرف استحکام بالایی دارد و با گذشته زمان در اثر استفاده زیاد و یا گرما تغییر شکل نمی دهد و شما می توانید سال ها از این محصول با کیفیت استفاده کنید.

محصولات منتخب

Sorry, we couldn't find any posts. Please try a different search.