فرچه توالت شوی سرامیکی طرح ببر برند ونکو آلمانی

300,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
468

ویژگی های محصول

  • برند: ونکو آلمان
  • جنس: سرامیکی
  • ارتفاع: 38 سانتی‌متری
  • رنگ: سفید طرح دار
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرچه توالت شوی سرامیکی طرح ببر برند ونکو آلمانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

ببر

ابعاد

38x11x11 سانتی متر

مناسب برای

مناسب برای سرویس بهداشتی طول عمر بالاو تمیز کردن آسان

وزن

666.5 گرم

جنس

سرامیک

معرفی

فرچه توالت ببر بهترین انتخاب برای تمیز کردن کاسه توالت شما است. فرچه توالت از جنس سرامیک با کیفیت و دوام بالا ساخته شده و تولید شرکت ونکو یکی از شرکت های معتبر در اروپا است. فرچه توالت شوی آلمانی فضای کمی را در سرویس بهداشتی شما اشغال می کند. فرچه توالت قابل شستشو بوده و سریع خشک می شود علاوه بر این فرچه توالت شوی آلمانی ضد باکتری و قارچ بوده و لک نمی شود می توانید به راحتی با آب و مواد شوینده فرچه دستشویی را بشویید.

ظاهر برس توالت در استفاده طولانی مدت تغییر نکرده و ماندگاری بالایی دارد. با فرچه دستشویی آلمانی سرویس بهداشتی خود را بدون اینکه نگران خراشیدگی سطح سرویس بهداشتی خود باشید، به آسانی تمیز کنید. سر پلاستیکی این برس توالت طوری طراحی شده است که ضمن حفظ قدرت تمیزکنندگی، به سطوح سرامیکی سرویس بهداشتی آسیبی وارد نکند. سر این فرچه دستشویی تمام سطح سرویس بهداشتی حتی سطوح غیر قابل دسترسی را نیز تمیز می کند. پس از استفاده فرچه توالت را در جا برسی قرار دهید. الیاف نایلونی برس توالت برای استفاده مکرر طراحی شده، و برای کثیف ترین کارها نیز به اندازه کافی سخت هستند.

محصولات منتخب