فرچه توالت سرامیکی سبز مدل edit ساده کلین ولکه آلمان

539,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
5875617856

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: سرامیکی
  • ارتفاع: 41.5 سانتی‌متری
  • رنگ: سبز
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرچه توالت سرامیکی سبز مدل edit ساده کلین ولکه آلمان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

edit

ابعاد

41.5x.11.5

رنگ

سبز

سایر مشخصات

مناسب برای تمیز کردن دستشویی دارای پایه و دسته ساخت شرکت کلین ولکه برند آلمانی

جنس

سرامیک

معرفی فرچه توالت سبز edit

آن چه امروزه به عنوان فرچه های توالت در جهان شناخته می شود، حاصل استفاده از وسایل مختلف و تغییرات فراوان در نحوه تمیز کردن سرویس بهداشتی است. حاصل تمام سعی و خطاهای بشر برای یافتن ابزاری مناسب برای شستشوی فضای سرویس بهداشتی، نهایتا به تولید ابزاری ختم شد که امروزه به نام فرچه توالت می شناسیم.

این فرچه ها از یک برس با الیاف پلاستیکی تشکیل می شوند که با فشار و حرکت دست، سطوح مختلف را جاروب و تمیز می کند. اگر به دنبال فرچه ای هستید که به کمترین میزان فشار برای تمیز کردن سطح نیاز داشته باشد و بتواند به سرعت کوچکترین آلودگی ها را از سطح جدا کند، پیشنهاد ما به شما فرچه توالت های شرکت کلین ولکه آلمان است. فرچه توالت مدل Edit یکی از اکسسوری های باکیفیت این برند آلمانی است. الیاف متراکم و مقاوم این فرچه، هر نوع آلودگی و جرمی را از سطح جدا کرده و تمیز کردن سرویس بهداشتی را برای شما بسیار آسان می سازد.

این فرچه توالت آلمانی دارای یک عدد نگهدارنده سرامیکی نیز می باشد. کلین ولکه برای طراحی نگهدارنده های سری Edit خود به سراغ طراحی مربعی شکل رفته است. طراحی محبوبی که به خوبی با فضای قائمه ی گوشه های سرویس بهداشتی مطابقت دارد. گوشه ها و لبه های این نگهدارنده دارای کمی انحنا بوده و اضلاع آن ۱۱٫۵ سانتی متری می باشد.

این نگهدارنده را می توانید به آسانی در کنج های سرویس بهداشتی و یا کنار دیوارها قرار دهید. رنگ نگهدارنده می تواند به مانند یک عنصر تزیینی بر فضای داخلی سرویس بهداشتی شما تاثیر مستقیم بگذارد. در ژرمن کالا می توانید متناسب با استایل سرویس بهداشتی خود، یکی از رنگبندی های زیبای این اکسسوری را انتخاب و خریداری نمایید.

محصولات منتخب

Sorry, we couldn't find any posts. Please try a different search.