فرچه توالت سرامیکی سفید مدل anchor طرح لنگر

770,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
5876789856

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت کلین ولکه
  • برند آلمانی
  • شستشوی آسان
  • وزن ۸۵۷ گرم
  • جنس سرامیک
  • رنگ سفید طرح دار
  • ابعاد ۳۹*۱۱*۱۱ سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرچه توالت سرامیکی سفید مدل anchor طرح لنگر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

anchor

ابعاد

39x11x11 سانتیمتر

رنگ

سفید

سایر توضیحات

مناسب برای تمیز کردن دستشویی دارای پایه و دسته ساخت شرکت کلین ولکه برند آلمان

وزن

857 گرم

جنس

سرامیک

معرفی فرچه توالت مدل anchor

فرچه توالت آلمانی مدل anchor تولید شرکت کلین ولکه آلمان می باشد و از بهترین و مرغوب ترین مواد ساخته شده است. جنس این فرچه سرامیک بوده و در برابر آب مقاوم می باشد. این فرچه مانند فلز زنگ نمی زند و بهترین انتخاب برای فضاهای مرطوب مانند سرویس بهداشتی می باشد. فرچه توالت آلمانی طراحی منحصر به فردی دارد رنگ و طرح زیبای آن با هر دکوراسیونی مطابقت داشته و فضای سرویس بهداشتی شما را زیبا تر می کند. دسته این فرچه از استیل ساخته شده است و زنگ نمی زند. ارتفاع دسته فرچه توالت آلمانی بلند بوده و مانع کثیف شدن دست شما هنگام نظافت می شود. به کمک الیاف انعطافپذیر سر برس توالت می توانید تمام سطح سرویس بهداشتی حتی قسمت های دور از دسترس مانند زیر کاسه توالت را تمیز کنید.

الیاف فرچه توالت آلمانی نرم بوده به سطح سرویس بهداشتی شما آسیب نمی رساند. سر برس را می توانید به راحتی از دسته جدا کرده و آن را تعویض کنید. سرامیک یک مزیت مهمی که دارد به راحتی و در کمترین زمان با دستمال مرطوب و آب و مواد شوینده ملایم تمیز می شود. برای جلوگیری از بوی نامطبوع بهتر است فرچه توالت شوی آلمانی را بعد از هر بار استفاده تمیز کرده و سپس در نگهدارنده آن قرار دهید. این فرچه وزن سبکی داشته و قابل حمل می باشد و می توانید آن را به آسانی هنگام شستشو سرویس بهداشی جا به جا کنید. کف نگهدارنده فرچه توالت شوی آلمانی به خوبی روی سطح کار قرار می گیرد و نمی لغزد. شما می توانید از این محصول با کیفیت در هتل ها، رستوران ها، خوابگاه ها، اداره ها و… استفاده کنید.

محصولات منتخب