فرچه دستشویی سرامیکی مدل dusty طرح دایره آلمانی

ناموجود

برند:

کد کالا:
8400977856

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: سرامیکی
  • ارتفاع: 42 سانتی‌متری
  • رنگ: طوسی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرچه دستشویی سرامیکی مدل dusty طرح دایره آلمانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

dusty

ابعاد

10.3×10.3×42سانتی متر

رنگ

طوسی

سایر مشخصات

مناسب برای تمیز کردن دستشویی دارای پایه و دسته ساخت شرکت کلین ولکه برند آلمانی

وزن

540 گرم

معرفی فرچه توالت dusty

فرچه توالت اصلی ترین ابزار نظافت سرویس بهداشتی است. یک فرچه توالت استاندارد باید بتواند به تمام نقاط سرویس بهداشتی اعم از قسمت های زیرین و گوشه های آن، دسترسی داشته و به خوبی این مناطق را جاروب کند. پایه نگهدارنده این فرچه توالت نیز باید به خوبی در جای خود ثابت مانده، به سهولت تمیز شود و جای کمی را اشغال کند. اگر به دنبال فرچه ای با تمام این خصوصیات هستید، پیشنهاد ما به شما خرید فرچه توالت Dusty است. این فرچه توالت باکیفیت، محصول برند آلمانی کلین ولکه می باشد.

این برند بیش از ۵۰ سال پیش تاسیس شده و از اولین های صنعت لوازم بهداشتی در میان کشورهای آلمانی زبان به شمار می رود. فرچه توالت آلمانی Dusty دارای برسی با الیاف متراکم و شکل کروی است که می تواند به طور موثر تمام سطوح سرویس بهداشتی را از آلودگی پاک کند. این الیاف به قدری مستحکم هستند که بتوانند آلودگی ها را از روی سطح بلند کنند و در عین حال روی سطح خط و خراشی ایجاد نکنند. این برس به دسته ای با طول مناسب و مستحکم متصل است.

کلین ولکه طول دسته این فرچه توالت را به گونه ای انتخاب کرده که به اندازه کافی برای محافظت از دست ها از آلودگی، بلند بوده و در عین حال به اندازه ای بلند نباشد که کار با آن دشوار باشد. این فرچه توالت خارجی دارای پایه نگهدارنده ای از جنس سرامیک است. این پایه شکلی استوانه ای به قطر ۱۰٫۳ سانتی متر دارد. رنگ این نگهدارنده طوسی بوده و مطابقت خوبی با انواع سرویس های بهداشتی به ویژه سرویس های مدرن و امروزی دارد. این رنگ، رنگی خنثی است و با طیف های رنگی مختلف قابل هماهنگی است.

محصولات منتخب