فرچه دستشویی تکی سرامیکی مدل edit red ساده آلمانی

539,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
5875467856

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: سرامیکی
  • ارتفاع: 37 سانتی‌متری
  • رنگ: قرمز
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرچه دستشویی تکی سرامیکی مدل edit red ساده آلمانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Edit red

ابعاد

37x9x9 سانتیمتر

رنگ

قرمز

سایر مشخصات

مناسب برای تمیز کردن سرویس بهداشتی دارای پایه و دسته ساخت شرکت کلین ولکه آلمان

وزن

500 گرم

جنس

سرامیک

معرفی فرچه توالت edit red

فرچه توالت Edit محصول برند آلمانی کلین ولکه می باشد. کلین ولکه برندی باسابقه و معتبر در صنعت لوازم بهداشتی اروپاست که تولیداتش را توسط ۵۰۰۰ توزیع کننده مختلف به ۴۰ کشور جهان صادر می کند. فرچه توالت Edit فرچه ای با طراحی ارگونومیک و استاندارد است که تمیز کردن سرویس بهداشتی را بسیار آسان و سریع می سازد.

این فرچه توالت آلمانی از برسی متراکم و باکیفیت به همراه دسته ای فلزی و مستحکم تشکیل شده است. این فرچه ها به خوبی آلودگی و جرم را از روی سطح جدا می کنند، بدون آن که آن ها را به اطراف پراکنده کرده و باعث آلوده شدن دست ها شوند. طول مناسب دسته این فرچه نیز باعث محافظت از دست حین شستشوی سرویس بهداشتی می شود. کلین ولکه برای این مدل از فرچه های توالت خود از سرامیک بسیار باکیفیت و مرغوب استفاده کرده است. این نگهدارنده به شکل مکعب با اضلاع ۹ سانتی متری طراحی شده است.

شکل مکعبی این نگهدارنده باعث می شود به خوبی در کنج و گوشه های سرویس بهداشتی جای بگیرد و فضای کمتری را اشغال کند. گوشه های این نگهدارنده دارای انحنا می باشند. کلین ولکه این نگهدارنده ها را در رنگبندی های مختلف عرضه کرده که در این میان رنگ قرمز از زیبایی و نمای متفاوتی برخوردار است. این رنگ می تواند ظاهر یکنواخت سرویس بهداشتی شما را متحول و جلوه ی زیباتری به آن ببخشد. تطابق و هماهنگی این فرچه توالت خارجی با سایر لوازم و وسایل سرویس بهداشتی بر نظم و زیبایی محیط می افزاید. سطح صاف و نامتخلخل سرامیک، آلودگی را درون خود جذب نکرده و از این رو این فرچه توالت خود نیز به راحتی تمیز می شود.

محصولات منتخب