فرچه توالت سرامیکی مدل Light Green Cubic مکعبی ساده

639,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
5066649856

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: سرامیکی
  • ارتفاع: 40 سانتی‌متری
  • رنگ: سبز آبی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرچه توالت سرامیکی مدل Light Green Cubic مکعبی ساده”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Light Green Cubic

ابعاد

40x10x10 سانتی متر

رنگ

سبز روشن

سایر مشخصات

مناسب برای تمیز کردن دستشویی پایه دارد دسته دارد ساخت شرکت کلین ولکه برند آلمانی

وزن

620 گرم

جنس

سرامیک

معرفی فرچه Light Green Cubic

فرچه توالت خارجی مدل Light Green Cubic تولید شرکت کلین ولکه آلمان می باشد این فرچه از سرامیک ساخته شده است. سرامیک ضد آب می باشد و برای استفاده در فضای مرطوب سرویس بهداشتی بسیار مناسب است. فرچه ساده ترین ابزار برای نظافت سرویس بهداشتی می باشد که امروزه در بسیاری از خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

فرچه آلمانی ابعاد مناسبی دارد فضای کمی را در سرویس بهداشتی اشغال می کند این برس توالت شوی بهترین انتخاب برای خانه های کوچک است. برس آلمانی از بهترین مواد ساخته شده است و ماندگاری بالایی دارد از این محصول با کیفیت می توانید سال ها استفاده کنید. این فرچه زنگ نمی زند و با گذشته زمان مانند پلاستیک تغییر شکل نمی دهد.

دسته از استیل ضد زنگ و الیاف آن از پلاستیک ساخته شده است. الیاف انعطافپذیر این فرچه به خوبی به قسمت های دور از دسترس نفوذ کرده و باعث تمیز شدن بهتر و عمیق تر سرویس بهداشتی شما می شود این الیاف نرم به سطح سرویس بهداشتی شما آسیب نمی رساند. لبه های اطراف نگهدارنده برس مانع از افتادن برس توالت شما بعد از نظافت می شود. طول برس توالت شوی خارجی مناسب می باشد و به راحتی به کاربر این امکان را می دهد تا از آن بدون هیچ مشکلی استفاده کند همچنین بلندی دسته اجازه نمی دهد هرنوع آلودگی به دست شما برخورد کند. شستشو این برس آسان می باشد و به راحتی با آب و مواد شوینده ملایم تمیز می شود. از این برس توالت می توانید برای انواع توالت های ایرانی و فرنگی استفاده کنید.

محصولات منتخب