فرچه توالت سرامیکی Pastel Cubic ساده رنگ صورتی پاستیلی

639,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
5066413856

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: سرامیکی
  • ارتفاع: 40 سانتی‌متری
  • رنگ: صورتی پاستیلی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرچه توالت سرامیکی Pastel Cubic ساده رنگ صورتی پاستیلی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Pastel Cubic

ابعاد

40x10x10 سانتی متر

رنگ

صورتی پاستیلی

سایر مشخصات

مناسب برای تمیز کردن دستشویی پایه دارد دسته دارد ساخت شرکت کلین ولکه برند آلمانی

وزن

620 گرم

فرچه توالت سرامیک Pastel Cubic

فرچه توالت خارجی مدل Pastel Cubic یکی از محصولات با کیفیت شرکت کلین ولکه آلمان می باشد که توانسته نظر مردم زیادی را به سمت خود جلب کند. این برس توالت از سرامیک ساخته شده است و لکه نمی شود و مانند فلز زنگ نمی زند. ابعاد برس توالت خارجی فضای کمی را اشغال می کند بهترین انتخاب برای خانه های کوچک می باشد.

طراحی ارگونومیک دسته برس توالت آلمانی مانع از لغزش و خسته شدن دست شما هنگام نظافت می شود همچنین دسته بلند آن از کثیف شدن دست شما جلوگیری کرده و به شما این امکان را می دهد تا از آن بدون هیچ مشکلی استفاده کنید. از ویژگی های فرچه توالت شوی خارجی شستشو آسان آن است که در صورت کثیف شدن می توانید به راحتی آن را با دستمال مرطوب تمیز کنید. این فرچه توالت از نوع بدون درب می باشد نداشتن درب به خشک شدن سریع تر برس توالت کمک می کند.

سر برس توالت خارجی الیاف نرم و انعطاف پذیری دارد به خوبی تمام قسمت های سرویس بهداشتی حتی قسمت های دور از دسترس را تمیز می کند. الیاف برس نرم بوده و به سطح سرویس بهداشتی شما آسیب نمی رساند. از این برس می توانید برای تمیز کردن انواع توالت ایرانی و فرنگی استفاده کنید. نگهدارنده برس به خوبی سر برس را در خود جای می دهد و طرح و رنگ زیبای آن با هر سبک و دکوراسیونی مطابقت دارد. برس توالت به نظافت و بهداشت محیط سرویس بهداشتی کمک می کند. از این برس توالت شوی می توانید در در هتل ها، رستوارن ها، خوابگاه ها و… استفاده کنید.

محصولات منتخب