فرچه دستشویی سرامیکی مدل Pur Shiny grey رنگ براق خارجی

ناموجود

برند:

کد کالا:
5084926856

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: سرامیکی
  • ارتفاع: 39 سانتی‌متری
  • رنگ: طوسی تیره براق
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرچه دستشویی سرامیکی مدل Pur Shiny grey رنگ براق خارجی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Pur Shiny Grey

ابعاد

19×6.5×6.5 سانتی متر

رنگ

طوسی تیره

سایر مشخصات

مناسب برای تمیز کردن دستشویی دارای پایه و دسته ساخت شرکت کلین ولکه برند آلمانی

وزن

200 گرم

جنس

سرامیک

معرفی فرچه توالت  Pur Shiny grey

استفاده از فرچه های توالت در ترکیب با یک ماده شوینده بهترین راه برای شستشوی سرویس بهداشتی می باشد. تمیز کردن سرویس بهداشتی برای بیشتر افراد کاری دشوار و زمان بر است. یکی از دلایل این امر، استفاده از فرچه ی بی کیفیت و ناکارامد می باشد. اگر تجربه استفاده از یک فرچه توالت خوش ساخت و با طراحی مناسب را داشته باشید، می دانید از چه حرف می زنیم.

فرچه توالت Pure Shiny یکی از این نوع فرچه هاست. فرچه ای ارگونومیک و باکیفیت که از تولیدات برند محبوب کلین ولکه آلمان به شمار می رود. کلین ولکه بیش از نیم قرن است که در صنعت لوازم بهداشتی فعالیت کرده و محصولاتش را به ۴۰ کشور دنیا صادر می کند. طول مناسب دسته و برس متراکم و مقاوم باعث شده کار با این فرچه توالت آلمانی بسیار آسان و سریع باشد. الیاف متراکم این فرچه توالت به سرعت سطوح را از آلودگی و جرم پاک می کند بدون آن که نیاز اعمال فشار اضافی باشد. دست هنگام کار با این فرچه خسته نشده و از آلودگی محفوظ می ماند.

فرچه توالت خارجی Pure Shiny در نگهدارنده ای سرامیکی با ظاهری درخشان نگهداری می شود. نام شاینی نیز برگرفته از ظاهر درخشان و براق این نگهدارنده است. کلین ولکه در ساخت این نگهدارنده از مرغوب ترین سرامیک و طراحی استوانه ای شکل استفاده کرده است. قطر ۸٫۵ سانتی متری این نگهدارنده امکان استفاده از فرچه توالت آلمانی Pure Shiny را در هر نوع سرویس بهداشتی با هر ابعادی را امکان پذیر ساخته است. این فرچه توالت مناسب افرادی است که به دنبال فرچه ای باکیفیت، زیبا و جمع و جور برای سرویس بهداشتی خود هستند. رنگ طوسی تیره این فرچه توالت خارجی به راحتی با طیف وسیعی از رنگ ها و اکسسوری ها قابل هماهنگی و تطابق است.

محصولات منتخب