فرچه دستشویی سرامیکی مدل Pur Shiny Turquoise فیروزه ایی براق

ناموجود

برند:

کد کالا:
5084665856

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: سرامیکی
  • ارتفاع: 39 سانتی‌متری
  • رنگ: آبی آسمانی-فیروزه ای براق
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرچه دستشویی سرامیکی مدل Pur Shiny Turquoise فیروزه ایی براق”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Pur Shiny Turquoise

ابعاد

19×6.5×6.5 سانتی متر

رنگ

آبی کله غازی

سایر مشخصات

مناسب برای تمیز کردن دستشویی دارای پایه و دسته ساخت شرکت کلین ولکه برند آلمانی

وزن

200 گرم

جنس

سرامیک

معرفی فرچه توالت Pur Shiny Turquoise

فرچه توالت Pure Shiny محصول برند آلمانی کلین ولکه می باشد. فرچه ای خوش ساخت و ارگونومیک که کار با آن بسیار راحت و آسان است. هنگام شستشوی سرویس بهداشتی با این فرچه توالت آلمانی نیاز به اعمال فشار زیاد نبوده و دست حین کار خسته نمی شود. این ویژگی به دلیل وجود الیاف متراکم و باکیفیت بر روی برس این فرچه توالت خارجی است.

این الیاف هر گونه آلودگی و جرم را به سرعت از روی سطوح جدا کرده و در عین حال به سطح آسیبی نیز وارد نمی کنند. علاوه بر این شکل کروی این الیاف ها امکان دسترسی به نقاط کور و دشوار سرویس بهداشتی مانند کناره ها و گوشه های آن را فراهم می کنند. این طراحی کروی شکل به ویژه برای تمیز کردن سرویس های بهداشتی فرنگی که دارای انحنا هستند، بسیار کاربردی است.

فرچه توالت خارجی Pure Shiny دارای نگهدارنده ای ساخته شده از سرامیک بسیار مرغوب و باکیفیت است. نگهدارنده ای که ظاهری درخشان و زیبا به رنگ آبی فیروزه ای دارد و می تواند پایانی بر ظاهر خسته کننده و تکراری سرویس بهداشتی شما باشد. این رنگ زیبا با فضای سرویس بهداشتی مطابقت خوبی داشته و ظاهر آن را متحول می سازد. این نگهدارنده قطر ۸٫۵ سانتی متری دارد و فضای زیادی را اشغال نمی کند.

سطح صیقلی و درخشان این نگهدارنده، آلودگی ها را به درون خود جذب نکرده و از این رو به سهولت تمیز می شود. کیفیت مواد اولیه استفاده شده در ساخت این فرچه توالت آلمانی در کنار روش های به روز و جدیدی که کلین ولکه برای ساخت محصولاتش استفاده می کند، باعث طول عمر و ماندگاری بالای این محصول شده است. امری که خرید این فرچه توالت را بیش از پیش مقرون به صرفه و اقتصادی ساخته است.

محصولات منتخب