فرچه دستشویی سرامیکی سبز مدل Pur Shiny برند کلین ولکه

640,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
4625856

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: سرامیکی
  • ارتفاع: 31.6 سانتی‌متری
  • مناسب برای نظافت توالت فرنگی و ایرانی
  • رنگ: سبز براق
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرچه دستشویی سرامیکی سبز مدل Pur Shiny برند کلین ولکه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Pur Shiny

ابعاد

31.6×10.6×10.6 سانتی متر

رنگ

سبز

سایر توضیحات

مناسب برای تمیز کردن دستشویی دارای پایه و دسته ساخت شرکت کلین ولکه برند آلمان

وزن

699 گرم

جنس

سرامیک

معرفی فرچه توالت سرامیک Pur Shiny

فرچه توالت سرامیک Pur Shiny تولید شرکت کلین ولکه یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید لوازم بهداشتی می باشد. این شرکت محصولات خود را با بهترین و مرغوب ترین مواد ساخته شده است. الیاف برس توالت نرم، گرد و محکم و متراکم و در عین حال انعطاف پذیر است و به سطح سرویس بهداشتی شما آسیب نمی رساند.

به کمک آن می توانید فضاهای دور از دسترس سرویس بهداشتی مانند زیر کاسه توالت را تمیز کنید. همچنین الیاف محکم این فرچه توالت سرسخت ترین لکه ها را به آسانی تمیز می کند. دسته بلند برس توالت آلمانی به شما در تمیز کردن بهتر فضای سرویس بهداشتی کمک می کند و مانع از کثیف شدن دست شما در هنگام کار می شود.

طراحی و رنگ زیبای برس توالت شوی آلمانی با هر سبک و دکوراسیونی مطابقت داشته و فضای سرویس بهداشتی شما را زیباتر می کند. فرچه توالت آلمانی از جنس سرامیک با کیفیت بالا می باشد و در مقابل لکه مقاوم است شما می توانید این فرچه توالت را با آب و مواد شوینده ملایم تمیز کنید. پس از هر بار استفاده فرچه را در نگهدارنده برس قرار دهید. ابعاد و اندازه نگهدارنده فرچه توالت آلمانی مناسب بوده و برس را به خوبی در خود قرار می دهد همچنین وزن مناسب آن مانع از لغزش فرچه توالت آلمانی روز سطح سرویس بهداشتی می شود.

استیل به کار رفته در دسته فرچه توالت شوی آلمانی در مقابل زنگ زدگی مقاوم بوده و در فضای مرطوب تغییر شکل نمی دهد. به دلیل اندازه مناسبی که دارد بهترین انتخاب برای سرویس بهداشتی های کوچک است. تا سطح سرویس بهداشتی شما کثیف مناسب برای منزل، هتل، آپارتمان و رستوران است.

محصولات منتخب