فرچه دستشویی سرامیکی مدل Sage Salmon mallow آلمانی

730,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
5873414856

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: سرامیکی
  • ارتفاع: 43 سانتی‌متری
  • مناسب برای نظافت توالت فرنگی و ایرانی
  • رنگ: گلبهی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت
(1 بررسی مشتری)

برچسب ها

1 دیدگاه برای فرچه دستشویی سرامیکی مدل Sage Salmon mallow آلمانی

  1. سحر حسینی

    مدتی هست این من کارو تهیه کردم و دارم استفاده می کنم علاوه بر زیبایی سری فرچه خیلی مقاومه و اصلا نریخته و کاملا قسمت های مختلف رو پاک می کنه ولی به نظرم یکم قیمتش بالاست

    • webadmin-site

      ممنون از نظرتون دوست عزیز تفاوت قیمت ها به دلیل نرخ ارز هستش ولی ژرمن کالا در همه حال در تلاشه که محصولات مقرون به صرفه برای مشتری های عزیزش فراهم کنه.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Sage Salmon mallow

ابعاد

43×11.8×11.8 سانتیمتر

رنگ

گلبهی

سایر توضیحات

مناسب برای تمیز کردن دستشویی دارای پایه و دسته ساخت شرکت کلین ولکه برند آلمان

وزن

866 گرم

جنس

سرامیک

معرفی فرچه توالت شوی Sage Salmon mallow

فرچه توالت ها تنوع زیادی در طرح، رنگ و جنس دارند و توسط شرکت های مختلفی تولید می شوند. یکی از جنس های که در تولید برس توالت استفاده می شود سرامیک است. که یکی از مزیت های آن شستشوی آسان آن است. فرچه توالت آلمانی مدل Sage Salmon mallow از جنس سرامیک ساخته شده و به راحتی با آب و مواد شوینده ملایم تمیز می شود. این فرچه توالت ساخت شرکت کلین ولکه آلمان می باشد و از بهترین و مرغوب ترین مواد تولید شده است که کاملا با محیط زیست سازگار می باشد.

وزن این برس مناسب بوده به خوبی روی سطح سرویس بهداشتی شما قرار می گیرد نگهدارنده فرچه آلمانی برس را در خود جای داده و مانع افتادن آن می شود. ابعاد برس توالت آلمانی برای خانه های که فضای کمی دارند بسیار مناسب است و جای کمی را اشغال می کند. دسته برس توالت خارجی ابعاد مناسبی داشته مانع از پاشیدن آب کثیف روی دستان شما هنگام نظافت می شود. سر برس از الیاف پلاستیک با کیفیت بالا تولید شده که انعطاف پذیر می باشد و به شما این امکان را می دهد تا قسمت های دور از دسترس سرویس بهداشتی خود را به راحتی و در کمترین زمان تمیز کنید.

در صورت نیاز می توانید دسته و سر برس را از یکدیگر جدا کرده و آن را تعویض کنید. نگهدارنده برس به صورت سر باز طراحی شده و این باعث می شود تا فرچه توالت آلمانی بعد از هر بار استفاده سریع خشک شود. دسته برس توالت به صورت ارگونومیک و مطابق با دست شما طراحی شده و از خسته شدن دسته شما جلوگیری می کند. این فرچه خارجی قابل حمل می باشد و وزن مناسبی دارد می توانید به راحتی آن را جا به جا کنید. از برس توالت خارجی می توانید در هتل ها، رستوران ها، خوابگاه ها و… استفاده کنید.

محصولات منتخب