فرچه توالت سرامیکی مدل Sage white mallow طرح دار

ناموجود

برند:

کد کالا:
5873100856

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: سرامیکی
  • ارتفاع: 43 سانتی‌متری
  • رنگ: سفید
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرچه توالت سرامیکی مدل Sage white mallow طرح دار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Sage white mallow

ابعاد

43×11.8×11.8 سانتیمتر

رنگ

سفید

سایر مشخصات

مناسب برای تمیز کردن دستشویی دارای پایه و دسته ساخت شرکت کلین ولکه برند آلمانی

وزن

866 گرم

جنس

سرامیک

معرفی فرچه توالت mallow

فرچه یکی از ابزارهایی است که به ما در نظافت سرویس بهداشتی کمک می کند. سرویس بهداشتی محیطی آلوده می باشد که برای جلوگیری از بیماری و انتقال آلودگی باید مرتب تمیز شود. برس توالت های طرح و رنگ های متنوع ای دارند که می توانند در زیباتر کردن فضای سرویس بهداشتی شما موثر باشند. برس توالت خارجی مدل Sage white mallow از جنس سرامیک ساخته شده است و طرح و رنگ زیبایی دارد.

سرامیک از جمله موادی می باشد که برای استفاده در فضای مرطوب حمام و سرویس بهداشتی مناسب است لکه نمی شود و در صورت کثیف شدن به راحتی تمیز می شود. ابعاد برس توالت شوی فضای کمی را اشغال می کند. نگهدارنده این برس به خوبی فرچه را در خود جای داده و از افتادن آن جلوگیری می کند. سر فرجه از الیاف پلاستیک و دسته آن از استیل ضد زنگ ساخته شده است.

الیاف برس انعطاف پذیری بالایی دارند و به قسمت های دور از دسترس نفوذ کرده و به خوبی آن را تمیز می کند. دسته جا مایع به گونه ای طراحی شده است تا دستان شما هنگام نظافت خسته نشود. بلندی دسته برس توالت شوی آلمانی مانع از کثیف شدن دسته شما هنگام نظافت می شود. این برس درب ندارد که این خود باعث خشک شدن فرچه بعد از هر بار استفاده می شود و از آلوده شدن سرویس بهداشتی شما جلوگیری می کند. سر فرچه از دسته جدا می شود می توانید به راحتی آن را تعویض کنید.

برس توالت شوی آلمانی برای تمیز کردن انواع توالت ایرانی و فرنگی مناسب می باشد. از این وسیله می توان در سرویس های بهداشتی هتل ها، رستوران ها و…نیز استفاده کرد.

محصولات منتخب

Sorry, we couldn't find any posts. Please try a different search.