فرچه دستشویی سرامیکی مدل Silver Check برند کلین ولکه نقره ایی ساده

671,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
5845124856

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: سرامیکی
  • ارتفاع: 38 سانتی‌متری
  • رنگ: نقره ای
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرچه دستشویی سرامیکی مدل Silver Check برند کلین ولکه نقره ایی ساده”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Silver Check

ابعاد

10.9x38x10.9سانتیمتر

رنگ

نقره ای

سایر توضیحات

مناسب برای سرویس بهداشتی فرچه نرم و انعطاف پذیر ساخت شرکت کلین ولکه برند آلمان

وزن

553 گرم

جنس

سرامیک

معرفی فرچه توالت Silver Check

فرچه توالت وسیله ای ساده و در عین حال کاربردی برای هر خانه ای است فرچه ها در طرح ها و رنگ های متنوع ای در بازار موجود می باشند. این وسیله به ما در نظافت و تمیز کردن سرویس بهداشتی کمک می کند. طراحی منحصر به فرد و رنگ نقره ای فرچه توالت آلمانی فضای سرویس بهداشتی شما را مدرن و زیبا تر می کند.

الیاف برس توالت انعطاف پذیر بوده و به گونه ای طراحی شده تا بتوانید قسمت های دور از دسترس را به راحتی و در کمترین زمان تمیز کنید. همچنین دسته بلند برس توالت شوی آلمانی مانع از پاشیدن آب و کثیف شدن دست شما هنگام نظافت می شود. فرچه توالت شوی آلمانی بعد از هر بار استفاده به راحتی تمیز می شود فقط کافیه آن را با آب و مواد شوینده ملایم بشویید. در هنگام شستشو می توانید دسته و برس را از هم جدا کنید همچنین این برس توالت وزن ۵۵۳ گرم دارد که نسبت به برس های دیگر موجود در بازار قابل حمل و جا به جایی می باشد.

ابعاد نگهدارنده برس توالت شوی برای خانه های کوچک بسیار مناسب است و فضای کمی را اشغال می کند. دسته به صورت ارگونومیک مطابق با فرم دست طراحی شده است تا در هنگام کار خسته نشوید. نگهداری از برس توالت آسان است برس توالت آلمانی را پس از هر بار استفاده در نگهدارنده فرچه قرار دهید نگهدارنده برس توالت آلمانی مانع از افتادن و کثیف شدن فرچه می شود. این فرچه از ماندگاری بالایی برخوردار بوده، با گذشت زمان تغییر شکل نمی دهد و سال ها می توانید از آن استفاده کنید.

محصولات منتخب