فرچه دستشویی تکی سرامیکی طرح دار مدل marble برند آلمانی

715,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
5854901856

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: سرامیکی
  • ارتفاع: 41.5 سانتی‌متری
  • رنگ: سفید طرح دار
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرچه دستشویی تکی سرامیکی طرح دار مدل marble برند آلمانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Marble

ابعاد

41.5×13.5

رنگ

طرحدار ماربل

سایر مشخصات

مناسب برای تمیز کردن دستشویی دارای پایه و دسته ساخت شرکت کلین ولکه برند آلمانی

وزن

1118 گرم

جنس

سرامیک

فرچه توالت طرح دار marble

موثرترین روش برای شستشو و حفظ بهداشت سرویس بهداشتی استفاده از فرچه توالت در کنار یک ماده شوینده است. کیفیت و طراحی مناسب فرچه توالت می تواند به فرایند شستشوی سرویس بهداشتی سرعت و سهولت بیشتری ببخشد. فرچه توالت Marble یکی از خوش ساخت ترین فرچه های بازار است. این فرچه توالت محصول برند آلمانی کلین ولکه می باشد.

برندی با سابقه چند ده ساله که از پیشگامان تولید لوازم بهداشتی در میان کشورهای آلمانی زبان به شمار می رود. فرچه توالت Marble دارای برسی متراکم و کروی شکل است که می تواند به سرعت انواع آلودگی ها و جرم را از روی سطوح سرویس بهداشتی جدا کند. این برس امکان دسترسی به نقاط زیرین و گوشه های سرویس بهداشتی را نیز فراهم می کند. برس این فرچه توالت به دسته ای فلزی و مستحکم متصل است که به دلیل طول و ضخامت مناسب، کار با آن بسیار راحت است. این دسته فلزی فشار وارد شده توسط دست را به خوبی تحمل و به برس منتقل می کند.

طول دسته به گونه ایست که از آلوده شدن دست ها حین شستشو جلوگیری می کند. فرچه توالت آلمانی Marble همراه با یک پایه نگهدارنده عرضه می شود. این پایه از سرامیک بسیار باکیفیت ساخته شده و دارای ظاهری مشابه سنگ مرمر است. نام Marble نیز به دلیل این ظاهر بر این فرچه توالت خارجی گذاشته شده است. نمای زیبای این پایه نگهدارنده ظاهری زیبا و جذاب به این فرچه توالت بخشیده است. ترکیب رنگ سفید و طوسی استفاده شده در این پایه نگهدارنده، علاوه بر زیبایی به سهولت نیز با بسیاری از رنگ ها و استایل ها قابل هماهنگی است. فرچه توالت آلمانی Marble انتخابی ایده آل برای سرویس های بهداشتی مدرن و امروزی است.

محصولات منتخب