فرچه دستشویی طوسی پلاستیکی مدل joker طرح استوانه بلند

550,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
5827271856

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: پلاستیکی
  • ارتفاع: 35.6 سانتی‌متری
  • رنگ: طوسی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرچه دستشویی طوسی پلاستیکی مدل joker طرح استوانه بلند”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

joker

ابعاد

35.6x9x9 سانتیمتر

رنگ

طوسی

سایر مشخصات

مناسب برای تمیز کردن سرویس بهداشتی دارای پایه و دسته ساخت شرکت کلین ولکه آلمان

وزن

557 گرم

جنس

پلاستیک

معرفی فرچه توالت joker

فرچه توالت  Jokerمحصول برند آلمانی کلین ولکه می باشد. این فرچه توالت با طراحی منحصر به فردش، می تواند نگاه ها را به خود جلب کند. طراحی زیبای پایه نگهدارنده در کنار نمای قطرات آب روی دسته این فرچه توالت به آن نمایی خاص و شکیل بخشیده است. علاوه بر زیبایی، این فرچه توالت آلمانی بسیار کارامد و خوش ساخت نیز می باشد.

کار با این فرچه بسیار آسان بوده و به دست ها فشار مضاعفی وارد نمی شود. تمیز کردن سطوح در وهله اول بر عهده برس متراکم و باکیفیت این فرچه توالت خارجی است. برسی که قادر است تمام آلودگی و جرم ها را از روی قسمت های مختلف سطح جدا کرده و آن را تمیز کند. الیاف این برس شکلی کروی دارند و بنابراین می توانند به آسانی به نقاط کور و انحنا های سرویس بهداشتی نیز دسترسی یابند. این برس به دسته ای زیبا که با تصویر قطرات آب منقش شده، متصل است.

این دسته مستحکم ضمن آن که فشار دست را به خوبی به برس منتقل می کند، دست را از آلودگی محافظت می کند. با استفاده از این فرچه توالت خارجی می تواند به سهولت انواع سرویس های بهداشتی ایرانی یا فرنگی را در کمترین زمان ممکن تمیز کنید. کلین ولکه برای این مدل از فرچه های توالت خود پایه نگهدارنده ای با ارتفاع مناسب طراحی کرده که به طور کامل برس این فرچه را در خود جای داده و ظاهری زیبا به کل مجموعه می بخشد.

این پایه نگهدارنده و دسته فرچه توالت از پلاستیک بسیار مقاوم و مرغوب و به رنگ طوسی ساخته شده است. این رنگ را می توان به سهولت با انواع اکسسوری ها و استایل های سرویس بهداشتی هماهنگ نمود و از این نظر محدودیتی متوجه مصرف کننده نخواهد بود.

محصولات منتخب