فرچه دستشویی پلاستیکی مدل fortune emerald طرح دار فانتزی

640,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
8402683856

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: پلاستیکی
  • ارتفاع: 36 سانتی‌متری
  • رنگ: آبی شیشه ای
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرچه دستشویی پلاستیکی مدل fortune emerald طرح دار فانتزی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Fortune Emerald

ابعاد

36×9.5×9.5 سانتیمتر

رنگ

کله غازی

سایر مشخصات

مناسب برای تمیز کردن سرویس بهداشتی دارای پایه و دسته ساخت شرکت کلین ولکه آلمان

وزن

۳۴۹ گرم

جنس

پلاستیک

جنس

پلاستیک

معرفی فرچه توالت fortune emerald

فرچه توالت Golden Fortune محصول برند صاحب نام و معتبر کلین ولکه می باشد. کلین ولکه از قدیمی ترین و پرسابقه ترین های صنعت لوزام بهداشتی در میان کشورهای آلمانی زبان به شمار می رود. اصلی ترین بخش یک فرچه توالت، برس آن است. برس فرچه توالت آلمانی Golden Fortune از الیافی متراکم و باکیفیت ساخته شده و شکلی کروی دارد.

آلودگی و جرم ها در هر نقطه ای از سطح سرویس بهداشتی، توسط این فرچه به سرعت و سهولت جدا می شود. برس این فرچه توالت خارجی امکان دسترسی به تمام نواحی را برای شما فراهم می کند. این برس به دسته ای فلزی با روکش طلایی رنگ متصل است. این دسته در برابر فشار و ضربه از استحکام بالایی برخوردار است. طول دسته اندازه ای بهینه داشته و نه آنقدر بلند است که کار با آن دشوار باشد و نه آنقدر کوتاه که موجب آلوده شدن دست ها هنگام شستشوی سطوح سرویس بهداشتی شود.

رنگ طلایی این دسته به آن جلا و زیبایی بیشتری بخشیده است. هماهنگی و تطابق این رنگ با سایر اکسسوری و شیرآلاتی که دارای چنین رنگی باشند، می تواند بر زیبایی فضا بیفزاید. فرچه توالت خارجی Golden Fortune درون نگهدارنده ای از جنس پلاستیک نگهداری می شود. این پایه نگهدارنده بسیار مقاوم و باکیفیت بوده و بدنه ای نیمه شفاف دارد. رنگ زیبای سبز زمردی این نگهدارنده در کنار نیمه شفاف بودن آن، زیبایی این مجموعه را دو چندان کرده است. این رنگ خاص و منحصر به فرد تطابق و هماهنگی خوبی با سرویس های بهداشتی امروزی و مدرن دارد. فرچه توالت آلمانی Golden Fortune انتخابی ایده آل برای افرادی است که علاوه بر کیفیت به زیبایی و ظاهر اکسسوری های سرویس بهداشتی نیز اهمیت می دهند.

محصولات منتخب