فرچه توالت شوی پلاستیکی قهوه ای مدل Havana طرح دایره ای

ناموجود

برند:

کد کالا:
21291100

ویژگی های محصول

  • برند: ونکو آلمان
  • جنس: پلاستیکی
  • ارتفاع: 37 سانتی‌متری
  • مناسب برای نظافت توالت فرنگی و ایرانی
  • رنگ: قهوه ای
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرچه توالت شوی پلاستیکی قهوه ای مدل Havana طرح دایره ای”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

برس دستشویی Havana

ابعاد

37x15x15 سانتی متر

رنگ

قهوه ای

سایر توضیحات

مناسب برای سرویس بهداشتی طراحی هوشمندانه ، مقاومت بالا ساخت شرکت WENKO آلمان

وزن

۹۲۱ گرم

جنس

پلاستیک

معرفی فرچه توالت Havana

فرچه توالت Havana ساخت شرکت ونکو و از پلاستیک با کیفیت بالا ساخته شده است و مانند برس های فلزی زنگ نمی زند خم و شکسته نمی شود. این برس توالت به راحتی با آب و مواد شوینده تمیز می شود مواد با کیفیت به کار رفته در تولید فرچه دستشویی مانع از لک شده آن می شود. رنگ و طراحی زیبای فرچه توالت شوی با هر دکوراسیونی مطابقت داشته و جلوه خاصی به فضای سرویس بهداشتی شما می دهد.

اندازه این برس توالت شوی برای سرویس های بهداشتی کوچک نیز مناسب بوده و فضای کمی را اشغال می کند. نگهدارنده فرچه توالت مانع از کثیف شدن سرویس بهداشتی شما پس از هر بار استفاده می شود. الیاف نرم برس توالت Havana به سطح کاسه توالت شما آسیب نمی رساند این الیاف از جنس سیلیکون بوده و دوام بالایی دارد همچنین در استفاده طولانی مدت تغییر شکل نمی دهد.

انعطاف پذیری خوب فرچه توالت آلمانی به شما کمک می کند تا قسمت های دور از دسترس سرویس بهداشتی خود را به راحتی تمیز کنید. اندازه دسته برس دستشویی آلمانی مناسب بوده و مانع از کثیف شدن دست شما هنگام کار می شود. دسته فرچه توالت به صورت ارگونومیک طراحی شده است تا دست شما هنگام کار خسته نشود.

محصولات منتخب