فرچه دستشویی پلاستیکی مدل joker Turquoise پایه بلند آبی

550,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
5827766856

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: پلاستیکی
  • ارتفاع: 35.6 سانتی‌متری
  • رنگ: آبی روشن
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرچه دستشویی پلاستیکی مدل joker Turquoise پایه بلند آبی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

joker Turquoise

ابعاد

35.6x9x9 سانتیمتر

رنگ

آبی فیروزه ای

سایر مشخصات

مناسب برای تمیز کردن سرویس بهداشتی دارای پایه و دسته ساخت شرکت کلین ولکه آلمان

وزن

557 گرم

جنس

پلاستیک

معرفی فرچه توالت joker Turquoise

فرچه توالت Joker محصول برند معتبر و خوشنام کلین ولکه آلمان می باشد. این فرچه توالت با برس متراکم و کروی شکل خود دسترسی به تمام نواحی سرویس بهداشتی اعم از قسمت های زیرین لبه و یا درون کاسه توالت را به آسانی فراهم می کند. الیاف متراکم این برس به خوبی و با کمترین فشار، آلودگی و جرم را از روی سطوح جدا کرده و تمیز کردن سرویس بهداشتی را به کاری راحت و سریع تبدیل می کند.

این برس به دسته ای با طول و استحکام مناسب متصل است که با تصویری از قطرات آب منقش شده است. این دسته به خوبی فشار دست را به برس منتقل کرده و از سویی دست را از آلودگی ها محفوظ می دارد. پایه نگهدارنده این فرچه توالت خارجی قطر کم و ارتفاع زیادتری نسبت به نگهدارنده های معمول دارد. از این رو برای سرویس های بهداشتی که با کمبود فضا رو به رو هستند، بسیار مناسبند.

قطر این پایه نگهدارنده توالت ۹ سانتی متر می باشد و به طول کامل برس فرچه توالت را می پوشاند. کلین ولکه اکسسوری های مدل Joker خود را در رنگبندی های متنوع عرضه کرده است. رنگ فیروزه ای این اکسسوری، ظاهری زیبا و خاص به آن بخشیده است. رنگی که می تواند ظاهر خسته کننده و تکراری اغلب سرویس ها بهداشتی را متحول سازد. این فرچه توالت خارجی خوشرنگ انتخابی ایده آل برای افرادی است که به رنگ و استفاده از اکسسوری های رنگی در سرویس بهداشتی خود اهمیت می دهند. در کنار زیبایی ظاهری، ساخت ارگونومیک و استاندارد این فرچه توالت، کار با آن را نیز بسیار آسان و راحت کرده است. فرچه توالت آلمانی Joker ترکیبی از زیبایی و عملکرد است.

محصولات منتخب