فرچه دستشویی پلاستیکی مدل Move Blue ساده برند اشپیرلا سوئیسی

330,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
1009582

ویژگی های محصول

  • برند: اشپیرلا سوئیسی
  • جنس: پلاستیکی
  • ارتفاع: 20 سانتی‌متری
  • رنگ: آبی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرچه دستشویی پلاستیکی مدل Move Blue ساده برند اشپیرلا سوئیسی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Move Blue

ابعاد

20×13.5×13.5 سانتیمتر

رنگ

آبی

سایر توضیحات

مناسب برای سرویس بهداشتی طول عمر بالاو تمیز کردن آسان

وزن

299 گرم

جنس

پلاستیک

معرفی فرچه توالت Move Blue اشپیرلا سوئیس

ظاهر زیبا و منحصر به فرد، دسته برس توالت Move Blue به صورت ارگونومیک برای راحتی کار طراحی شده است. طراحی ساده در عین حال کاربردی برس توالت سوئیسی به شما کمک می کند تا در کمترین زمان سرویس بهداشتی خود را تمیز کنید. الیاف سر فرچه دستشویی سوئیسی از بهترین مواد از جنس پلاستیک، برای تمیز کردن سر سخت ترین لک ها ساخته شده است.

الیاف این برس توالت به سطح سرویس بهداشتی شما آسیب نمی رساند طراحی سر برس توالت شوی سوئیسی به شکل نیم دایره بوده و می تواند هر گوشه از سرویس بهداشتی شما را حتی قسمت های دور از دسترس را کاملاً تمیز کند. یکی از ویژگی های متمایز فرچه دستشویی Move Blue در مقایسه با سایر برس های توالت موجود در بازار این است که الیاف فرچه توالت سوئیسی ضخیم بوده و لازم نیست که سرویس بهداشتی خود را مرتباً بشویید.

فقط کافی است که یک بار سرویس بهداشتی را با فرچه توالت تمیز کنید. شستشوی برس توالت آسان بوده و با آب و مواد شوینده به راحتی تمیز می شود. این فرچه توالت شوی سوئیسی برای هتل ها، رستوارن ها، خوابگاه ها، آپارتمان ها و… مناسب است.

محصولات منتخب