فرچه دستشویی پلاستیکی مدل Rainbow Red طرح مکعبی ونکو

286,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
18988100

ویژگی های محصول

  • برند: ونکو آلمان
  • جنس: پلاستیکی
  • ارتفاع: 41 سانتی‌متری
  • رنگ: قرمز
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرچه دستشویی پلاستیکی مدل Rainbow Red طرح مکعبی ونکو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

برس دستشویی Rainbow Red

ابعاد

12x12x41 سانتی متر

رنگ

قرمز

سایر توضیحات

مناسب برای سرویس بهداشتی طول عمر بالاو تمیز کردن آسان

وزن

381 گرم

معرفی فرچه توالت Rainbow Red ونکو

فرچه توالت Rainbow Red از پلاستیک با دوام و کیفیت بالا ساخته شده است. الیاف برس توالت متراکم و انعطاف پذیر برای تمیز کردن عمیق سرویس بهداشتی طراحی شده است. برس توالت آلمانی با طول عمر بالایی داشته و می توانید سال ها از این فرچه توالت استفاده کنید. همچنین الیاف نرم فرچه توالت آلمانی به سطح سرویس بهداشتی شما آسیب نمی رساند.

دسته ارگونومیک فرچه دستشویی آلمانی مانع از خستگی دست شما هنگام کار می شود و به راحتی در دست شما جای می گیرد زیرا مطابق با فرم دست طراحی شده است. همچنین این فرچه توالت شوی شستشو و تمیز کردن را برای شما آسان و راحت می کند. الیاف برس توالت پلاستیکی و متراکم برای تمیز کردن قسمت های زیر لبه و جداره های سرویس بهداشتی و دیگر قسمت های دور از دسترس طراحی شده است.

اندازه دسته برس توالت آلمانی دست شما را از آب و مواد شوینده هنگام تمیز کردن محافظت می کند بعد از تمیز کردن سرویس بهداشتی، برس توالت را در نگهدارنده فرچه قرار دهید الیاف آن سریع خشک شده و بو نمی گیرد. برای استفاده در هتل ها، رستوران ها، خوابگاه ها و… مناسب است.

محصولات منتخب