فرچه دستشویی تکی سرامیکی طرح پله برند ونکو آلمان

300,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
467

ویژگی های محصول

  • برند: ونکو آلمان
  • جنس: سرامیکی
  • ارتفاع: 38 سانتی‌متری
  • رنگ: سفید
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرچه دستشویی تکی سرامیکی طرح پله برند ونکو آلمان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

M3-5

ابعاد

38x11x11 سانتی متر

سایر توضیحات

مناسب برای سرویس بهداشتی طول عمر بالاو تمیز کردن آسان

وزن

691.5 گرم

جنس

سرامیک

معرفی فرچه توالت طرح پله ونکو

فرچه توالت پله با بهترین مواد از جنس سرامیک ساخته شده است این فرچه توالت توسط شرکت ونکو تولید شده، و طراحی منحصر به فردی دارد که کار با برس توالت را برای شما آسان می کند. دسته فرچه دستشویی آلمانی به صورت ارگونومیک طراحی شده، تا دست شما در هنگام تمیز کردن خسته نشود.

به راحتی می توانید فرچه توالت آلمانی را با آب و مواد شوینده تمیز کنید، سر دایره مانند این فرچه توالت شوی به شما کمک می کند که تمام سطح سرویس بهداشتی را به صورت عمیق تمیز کنید. ابعاد این برس توالت برای هر سرویس بهداشتی مناسب بوده و فضای کمی را اشغال می کند وزن سبک فرچه توالت باعث می شود که به راحتی بتوانید آن را جا به جا کنید تا به مچ دست شما فشار وارد نشود.

این برس توالت شوی در شکل و رنگ های مختلفی تولید شده است که با هر دکوراسیونی مطابقت دارد. فرچه توالت آلمانی به خاطر جنس سرامیکی که دارد لک نمی شود و بو نمی گیرد. برس توالت استحکام و دوام بالایی دارد می توانید از این برس توالت شوی مدت طولانی استفاده کنید. این فرچه توالت برای هتل ها، خانه ها، مسافرخانه ها و… نیز مناسب است.

محصولات منتخب