قاب عکس ام دی اف 13*18 سانتی‌متری مشکی برند ایکیا

ناموجود

برند:

کد کالا:
10387124

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت ایکیا
  • برند سوئدی
  • جنس قاب MDF
  • جنس صفحه رویی پلی استایرن
  • جنس پاسپارتو کاغذ
  • رنگ مشکی
  • ابعاد ۱۸*۱۳ سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قاب عکس ام دی اف 13*18 سانتی‌متری مشکی برند ایکیا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 200 گرم
ابعاد 18 × 13 سانتیمتر
مدل

10387124

ابعاد

18×13 سانتی متر

رنگ

مشکی

سایر توضیحات

قابل نصب بصورت افقی و عمودی

معرفی قاب عکس IKEA

قاب عکس KNOPPÄNG محصول برند ایکیا می باشد. این قاب عکس از MDF ساخته شده و به رنگ مشکی می باشد. صفحه رویی این قاب از جنس پلاستیک شفاف پلی استایرن است. ایکیا سعی کرده با استفاده از این صفحه پلاستیکی، قابی سبک و ایمن تر بسازد. این قاب عکس خارجی مناسب عکس هایی در ابعاد ۱۳ در ۱۸ سانتی متر می باشد. می توانید در کنار این قاب از پاسپارتو نیز استفاده کنید. پاسپارتو کاغذ یا مقوایی است که در جلوی عکس قرار گرفته و مانند یک فریم دور آن را می پوشاند. استفاده از پاسپارتو مانع از تماس عکس با صفحه رویی قاب شده و از سوی دیگر باعث زیباتر شدن قاب عکس می شود. پاسپارتوی قاب عکس KNOPPÄNG از جنس کاغذ بوده و به دلیل اسیدی نبودن، به عکس آسیبی نرسانده و باعث تغییر رنگ آن نمی شود.

فضای داخلی این پاسپارتو ۹ در ۱۴ سانتی متر می باشد. از آن جا که عکس برای قرار گرفتن در پشت آن باید کمی بزرگتر باشد، ابعاد عکس برای استفاده از پاسپارتو باید حداقل ۱۰ در ۱۵ سانتی متر باشد. قاب عکس خارجی KNOPPÄNG را می توانید بر روی میز یا سطح مورد نظر خود قرار دهید و یا آن را بر روی دیوار نصب کنید. علاوه بر آن، این قاب عکس قابل استفاده به هر دو صورت عمودی و یا افقی می باشد. اگر فضای کمی روی میز خود دارید می توانید قاب را به صورت عمود استفاده کنید. رنگ مشکی این قاب عکس خارجی با هر نوع فضایی قابل هماهنگی است و تطابق خوبی با دکوراسیون های امروزی و مدرن دارد. از این قاب عکس زیبا می توانید برای نمایش عکس های خانوادگی، سفرها و یا نقاشی های مختلف استفاده کنید. استحکام و کیفیت مناسب مواد به کار رفته در این قاب عکس ایکیا، استفاده از آن در طولانی مدت را تضمین می کند.

محصولات منتخب