قاب عکس پلاستیکی مشکی 30*40 سانتی‌متری برند ایکیا

ناموجود

برند:

کد کالا:
20427624

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت ایکیا
  • برند سوئدی
  • جنس پلاستیک
  • وزن ۱۲۲۰ گرم
  • ابعاد ۴۰×۳۰ سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قاب عکس پلاستیکی مشکی 30*40 سانتی‌متری برند ایکیا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 1220 گرم
مدل

20427624

رنگ

مشکی

ابعاد

30×40 سانتی متر

سایر مشخصات

– قابل نصب بصورت افقی و عمودی

معرفی قاب عکس IKEA

قاب عکس ایکیا محصولی دکوراتیو برای قرار دادن خاطرات روی دیوار اتاق، پذیرایی و… است. فریم شیک و ساده این محصول با هر نوع فضایی همخوانی دارد و به راحتی می توانید آن را با وسایل دیگر خود ست کنید. با قاب عکس ایکیا می‌توانید هم دیوار اتاق را چشم‌نواز کنید، و هم حس خوب خاطرات را به خانه بیاورید. جنس این قاب عکس دیواری از پلاستیک مرغوب و با کیفیت ساخته شده است. ابعاد قاب عکس سوئدی مناسب و استاندارد است و فضای زیادی را روی دیوار شما اشغال نمی کند. این قاب عکس طراحی ساده و در عین حال زیبایی دارد رنگ قاب با هر دکوراسیونی مطابقت دارد. وزن سبک قاب عکس خارجی به شما این امکان را می دهد تا به راحتی آن را جا به جا کنید همچنین نصب این محصول آسان است و نیاز به مهرت خاصی ندارد.

اگر به دنبال یک قاب عکس با کیفیت برای ثبت خاطرات خود هستید ما به شما قاب عکس ایکیا را پیشنهاد می کنیم که در عین طراحی ساده و زیبایی که دارد از کیفیت و استحکام بالایی برخوردار است. هدف ایکیا همواره کمک به مردم برای داشتن زندگی بهتر در خانه بوده است. امروزه ایکیا به یکی از مشهورترین برندهای لوازم خانگی و مبلمان تبدیل شده است. طبق آخرین برآوردها، ایکیا با ۴۲۵ فروشگاه مختلف در ۴۹ کشور جهان فعالیت دارد و حدود یک میلیون نفر در سراسر جهان با این شرکت همکاری می کنند. شما می توانید مجموعه کاملی از محصولات این برند را در فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا ببینید.

محصولات منتخب