قاب عکس چوبی 40*30 سانتی‌متری برند ایکیا با فریم طلایی

ناموجود

برند:

کد کالا:
50370409

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت ایکیا
  • برند سوئدی
  • جنس قاب MDF
  • جنس صفحه رویی پلی استایرن، پلی اتیلن
  • جنس پاسپارتو کاغذ
  • رنگ طلایی
  • ابعاد ۴۰*۳۰ سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قاب عکس چوبی 40*30 سانتی‌متری برند ایکیا با فریم طلایی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 650 گرم
مدل

50370409

وزن

650 گرم

ابعاد

30×40 سانتی متر

وقتی تصمیم به چاپ عکسی می گیرید و یا یک اثر هنری مانند یک نقاشی را خریداری می کنید، در مرحله بعد به سراغ انتخاب یک قاب مناسب می روید. قابی که بتواند به زیبایی تصویر درونش را به نمایش بگذارد. یکی از قاب عکس های مدرن و زیبای بازار قاب عکس SILVERHÖJDEN محصول برند سوئدی ایکیاست. ایکیا برای تولید این قاب ها از MDF با فینیش مات طلایی رنگ استفاده کرده است. فینیشی که به این قاب، نمایی مانند فلزات بخشیده است. این قاب عکس خارجی را می توانید با یا بدون استفاده از پاسپارتو استفاده کنید. پاسپارتو قطعه ای کاغذی است که بین عکس و صفحه رویی قاب قرار گرفته و علاوه بر آن که مانع از تماس بین آن ها می شود، زیبایی بیشتری نیز به قاب عکس می بخشد. فضای خالی وسط پاسپارتوی این قاب ۲۰ در ۲۹ سانتی متر می باشد، بنابراین عکسی که پشت آن قرار می گیرد باید حداقل دارای ابعاد ۲۱ در ۳۰ سانتی متر باشد.

پاسپارتو کاغذی این قاب، دارای pH طبیعی بوده و اسیدی نیست. بنابراین در صورت استفاده در جلوی عکس، به آن آسیب نزده و باعث تغییر رنگ عکس نمی شود. برای تصویرهای بزرگتر می توانید از استفاده از پاسپارتو صرف نظر کنید. در این حالت تصویر باید دارای اندازه ۳۰ در ۴۰ سانتی متر باشد. صفحه رویی قاب از پلاستیک پلی استایرن و پلی اتیلن ساخته شده است. امری که موجب سبک و ایمن تر شدن این قاب عکس خارجی شده است. به یاد داشته باشید که پس از خرید این قاب، روکشی را که در دو طرف این صفحه رویی چسبانده شده، جدا کنید. از قاب عکس خارجی SILVERHÖJDEN می توانید بسته به تصویر مورد نظرتان به صورت عمودی یا افقی استفاده نمایید.

محصولات منتخب