بسته 6 عددی قاشق ادویه چوبی بامبو برند استار هوم ترکیه

ناموجود

برند:

کد کالا:
349697

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت استارهوم
  • برند ترکیه ای
  • جنس چوبی بامبو
  • ست 6 عددی
  • طول 12 سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بسته 6 عددی قاشق ادویه چوبی بامبو برند استار هوم ترکیه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

ابعاد 12 سانتیمتر
ابعاد

12 سانتی متر

جنس

چوب بامبو

تعداد

6 عدد در هر بسته

رنگ

چوبی قهوه ای

معرفی قاشق ادویه چوبی بامبو برند Starhome

قاشق ها یکی از اصلی ترین ابزارهای آماده سازی و سرو غذا هستند. ابزاری که از زمان مصر باستان در انواع مختلف از عاج، سنگ و چوب تهیه می شد. از قاشق ها برای خوردن انواع غذاهای مایع یا جامد، جابه جایی مواد غذایی، پیمانه برای ادویه و طعم دهنده ها و… استفاده می شود. مزه و طعم غذا تا حد زیادی وابسته به ادویه هاست. قاشق های ادویه کمک می کنند تا اندازه و مقدار مشخصی از این طعم دهنده ها را به غذای خود اضافه کنیم. توصیه می شود برای هر ادویه از یک قاشق مجزا استفاده شود تا از آلوده شدن ظرف ادویه جلوگیری شده و عطر ادویه حفظ شود. ست های قاشق ادویه بهترین انتخاب برای کلکسیون جاادویه های آشپزخانه است. ستی شامل قاشق های هم اندازه و هم شکل که علاوه بر کاربرد اصلیشان، ظاهری منظم تر و زیباتر به جاادویه ای ها می بخشند.

یکی از ست های زیبا و باکیفیت بازار، ست قاشق ادویه استار هوم ترکیه است. این ست قاشق ادویه ترک از ۶ عدد قاشق ۱۲ سانتی متری تشکیل شده است. این قاشق ها با چوب بامبو تهیه شده و بسیار بادوام هستند. چوب بامبو به استحکام، ماندگاری و سازگاری با محیط زیست شهره است. بامبو عطر و بوی مواد غذایی را جذب نکرده و به راحتی نیز تمیز می شود. قاشق ادویه خارجی بامبو سطحی صاف و هموار داشته که در اثر استفاده دچار تخلخل نمی شود. اندازه مناسب این قاشق ها متناسب با اغلب جاادویه ای هاست. با استفاده از این ست قاشق ادویه خارجی می توانید به راحتی ادویه و طعم دهنده های مختلف را بدون آن که با دست تماسی پیدا کنند، به غذای خود اضافه نمایید. از این ست قاشق ادویه بسیار باکیفیت می توانید تا سال ها در خانه و آشپزخانه خود استفاده کنید.

محصولات منتخب