قفسه حمام استیل GENIS

ناموجود

برند:

کد کالا:
604222

ویژگی های محصول

ساخت شرکت متالتکس برند سوئیسی جنس استیل وزن ۳۸۰ گرم ابعاد ۲۴*۲۷*۱۴ سانتیمتر دارای ۲ طبقه

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قفسه حمام استیل GENIS”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 2500 گرم
مدل

GENIS

ابعاد

24x27x14 سانتیمتر

سایر توضیحات

نصب روی سطوح صاف و همچنین کمی ناهموار قابل جابجایی در هر زمان دارای 2 طبقه برند سوییسی

مناسب برای

مواد شوینده حوله

وزن

380 گرم

قفسه حمام سوئیسی GENIS

قفسه حمام ابزاری برای نگهداری وسایل حمام و نظم دادن به آن می باشد. قفسه حمام مانع از بهم ریختگی وسایل شما در حمام می شود. استفاده از قفسه برای هر خانه ای لازم می باشد و بهترین انتخاب برای فضاهای کوچک و نظم دادن به آن است. قفسه حمام سوئیسی مدل GENIS تولید شرکت متالتکس و از جنس استیل ضدزنگ بوده و برای محیط مرطوب بسیار مناسب است. این قفسه حمام طراحی منحصر به فردی دارد شیارهای طراحی شده در آن مانع از تجمع آب پس از استفاده از وسایل می شود. قفسه حمام سوئیسی دو طبقه داشته و به شما این امکان را می دهد که تعداد بیشتری از وسایل خود را روی آن قرار دهید.

این قفسه استحکام بالایی دارد و به خوبی وزن زیاد را تحمل می کند. در بالای قفسه حمام فضایی برای نصب روی دیوار طراحی شده است. ابعاد قفسه حمام سوئیسی ۲۴*۲۷*۱۴ سانتیمتر بوده و فضای کمی را اشغال می کند. قفسه حمام خارجی بهترین انتخاب برای خانه ها کوچک می باشد. این ابزار فوق العاده طول عمره بالایی داشته و می توانید سال ها از آن استفاده کنید. در اطراف قفسه میله ای طراحی شده است تا مانع از افتادن وسایل شما می شود. وزن سبک قفسه حمام خارجی جا به جایی و حمل را برای شما آسان می کند. متالتکس در ساخت وسایل خود از بهترین مواد با تکنولوژی روز دنیا استفاده کرده است. از این قفسه حمام می توانید در آپارتمان ها، هتل ها، خوابگاه ها و هر جای دیگر که نیاز دارید استفاده کنید.

برند متالتکس

متالتکس در سال ۱۹۴۵ توسط Egidio Morandi در سوئیس پایه‌گذاری شد.

این شرکت تولید محصولات مربوط به خانه و آشپزخانه را با استفاده از سیم‌های فلزی آغاز و در ابتدا محصولاتی مثل آبکش، همزن و … را به بازار عرضه کرد. بعد از انتقال سایت تولید به ایتالیا، تنوع جدیدی از محصولات شامل انواع جاظرفی، سبد و قفسه‌های چرخ‌دار به خانواده محصولات متالتکس اضافه شد و با رشد روز افزون، یکی پس از دیگری شعبه‌های خارجی در سراسر اروپا افتتاح شد.

ویژگی های قفسه حمام سوئیسی GENIS

1.طراحی زیبا

۲٫کیفیت بالا

۳٫ساخت شرکت متالتکس

۴٫برند سوئیسی

۵٫جنس استیل

۶٫وزن ۳۸۰ گرم

۷٫ابعاد ۲۴*۲۷*۱۴ سانتیمتر

۸٫دارای ۲ طبقه

محصولات منتخب

Sorry, we couldn't find any posts. Please try a different search.