گیره آویز فلزی 2 عددی دیواری مدل چسبی طرح دلفین از برند انزورودی

ناموجود

برند:

کد کالا:
202611

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت انزو رودی
  • برند آلمانی
  • جنس استیل ضدزنگ
  • رنگ نقره ای مات
  • بسته ۲ عددی
  • ابعاد ۲٫۳*۷٫۳*۵٫۶ سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گیره آویز فلزی 2 عددی دیواری مدل چسبی طرح دلفین از برند انزورودی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 15 گرم
ابعاد 6.5 × 5.5 × 3.2 سانتیمتر
سایر ویژگی ها

– قابل اتصال به دیوار
– دو عدد در بسته
– طرح دلفین

جنس

فلز

معرفی قلاب آویز ۲ عددی طرح دلفین

قلاب آویز   محصول برند آلمانی انزورودی است. برندی که از مجموعه برندهای شرکت Roman Dietsche می باشد. این شرکت در سال ۱۸۷۳ با تولید برس های چوبی کار خود را آغاز کرده و سپس گستره محصولاتش را به انواع شیرالات و اکسسوری های حمام و سرویس بهداشتی گسترش داده است. بسته آویز Hook Fish شامل دو عدد آویز چسبی می باشد. این آویزها از استیل ضدزنگ ساخته شده و بسیار باکیفیت می باشند. با توجه به جنسشان می توانید از این آویزهای خارجی در مکان های مرطوبی چون حمام یا سرویس بهداشتی نیز استفاده کنید. چسبی بودن از دیگر مزایای این بسته آویز می باشد. چرا که سوراخ کردن دیوار یا کاشی کار آسانی نیست و بسیاری از افراد ترجیح می دهند از روش های جایگزین برای نصب استفاده کنند.

یکی از این روش ها استفاده از وسایلی است که از چسب برای اتصال استفاده می کنند. برای نصب آویز چسبی Fish کافیست پس از جدا کردن روکش پشت آن، آویز را با کمی فشار در محل موردنظر بچسبانید. انزورودی از طرح دلفین برای این قلاب آویز خود استفاده کرده است. طرحی زیبا و جذاب که به این آویز نقشی فراتر از یک آویز معمولی داده است. در واقع این آویز می تواند بخشی از دکوراسیون و چیدمان محیط باشد. رنگ نقره ای مات این آویز خارجی به سهولت با سایر اکسسوری های محیط هماهنگ می شود و در اغلب مکان ها قابل استفاده می باشد. هر کدام از آویزهای استیل این ست دارای ابعاد تقریبی ۵٫۵ در ۷ سانتی متر است و فضای زیادی را بر روی دیوار اشغال نمی کند. از این آویزهای زیبا و باکیفیت می توانید در هر مکانی از منزل یا محل کار خود که نیاز به آویزان کردن وسایل داشتید، استفاده نمایید.

محصولات منتخب