لحاف پر یک نفره 155.220cm مدل Classic Steppbett Leicht دانلوپیلو آلمان

ناموجود

برند:

کد کالا:
4026406230380

ویژگی های محصول

  • برند: دانلوپیلو آلمان
  • جنس: 80 درصد پر سینه غاز + 20 درصد پر دیگر نقاط +رویه نخ ضد حساسیت
  • ابعاد لحاف: 155.220 سانتیمتر
  • وزن: 1200 گرم
  • دارای ویژگی مغزی‌دوزی نرم
  • یک تکه
  • قابلیت شستشو با ماشین لباسشویی تا 60 درجه سانتی‌گراد
  • دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لحاف پر یک نفره 155.220cm مدل Classic Steppbett Leicht دانلوپیلو آلمان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

برند

دانلوپیلو آلمان

مدل

Classic Steppbett Leicht

پر شده با

80 درصد پر سینه و 20 درصد پر پهلو غاز

جنس رویه

100 درصد پنبه طبیعی

مغزی دوزی

دارد

سایز

220×155 سانتیمتر

قابلیت شستشو

قابل شستشو در دمای 60 درجه سانتی‌گراد

قابل استفاده

در چهار فصل سال و ایده آل برای مناطق سردسیر

معرفی لحاف

لحاف پر آلمانی مدل Classic Steppbett Leicht ساخت شرکت دانلوپیلو می باشد که یکی از شرکت های معتبر و معروف در زمینه تولید انواع کالای خواب در اروپا و آمریکا است. این برند آلمانی با به کارگیری جدید ترین تکنولوژی های روز توانسته محصولات با کیفیت و مطابق با استانداردهای روز دنیا تولید کند. در ساخت این لحاف پر از 80 درصد پر سینه غاز و 20 درصد پر پهلو و پشت غاز استفاده شده است که علاوه بر راحتی بی نظیر، باعث حفظ گرما در داخل لحاف شده و آن را برای فصل های سر سال ایده آل می کند.

همچنین رویه این لحاف روتختی از 100 درصد پنبه طبیعی می باشد که آن را به یک کالای خواب طبی برای افرادی با حساسیت های پوستی و وسواس نظافت تبدیل می کند. این رویه مانعی برای نفوذ گرد و غبار و آلودگی به داخل لحاف است. لحاف دانلوپیلو آنتی باکتریال و آنتی آلرژی بوده و برای استفاده افراد بیمار و کسانی که آلرژی دارند بسیار مناسب می باشد.

از دیگر مزیت های این لحاف آلمانی شستشوی آسان آن است که با دست و ماشین لباسشویی تا حداکثر دمای 60 درجه سانتی‌گراد قابل شستشو است.

در مورد لحاف های پر دانلوپیلو بیشتر بدانید

هرکسی که لطافت لوکس روکش‌ها، بالش‌ها، لحاف و دیگر ملافه‌ها را تجربه کرده باشد، به شما خواهد گفت که کرک و پر غاز بهترین تجربه‌ها را برای خواب راحت فراهم می‌کند. دقت داشته باشید که لحاف های پر دانلوپیلو از پر سینه غاز (GOOSE DOWN) تولید می شوند و نه پر های درشت رول بال و پست آن؛ و این ویژگی یکی از برتری های این لحاف های خارجی می باشد. پر سینه غاز به دلیل نرمی، گرمی و راحتی آن شناخته شده است. از بین انواع پرزهای موجود، پر سینه غاز بهترین بهترین نوع برای پر کردن لحاف و روتختی است.

این نکته را نیز در نظر داشته باشید که پرز غاز نسبت به پر اردک انعطاف‌پذیرتر و بادوام‌تر است و این خبر خوب دیگر در کالای خواب آلمانی دانلوپیلو است که می توانید در این فروشگاه خریداری کنید.

یکی دیگر از فواید شگفت انگیز پر غاز در تولید لحاف، قابلیت تنفس آن است. در حالی که پر غاز شما را گرم نگه می دارد، دارای خاصیت دفع رطوبت و گردش هوا است. درنتیجه مشکل تعریق بدن هنگام خواب را برطرف می کند.

در حالی که هزینه لحاف پر برای تخت خواب معمولاً بالاتر از سایر انواع ملافه های موجود است، اما این محصول ارزش سرمایهگذاری را دارد. در صورتی که این محصول را برای تخت کودکان خریداری می کنید، باید بدانید نسبت به لحاف پلی استر بسیار بهتر است؛ چرا که برخلاف لحاف پلی استر، از مواد کاملا طبیعی ساخته شده است.

محصولات منتخب