لحاف پر دو نفره 155.220cm مدل کامبی Premium دانلوپیلو

ناموجود

برند:

کد کالا:
4026406233589

ویژگی های محصول

  • برند: دانلوپیلو آلمان
  • جنس: 90% پر زیر سینه و 10% پر روی بدن غاز + رویه نخ ضد حساسیت
  • ابعاد لحاف: 155.220 سانتیمتر
  • وزن: 500 در 700 گرم
  • دارای ویژگی مغزی‌دوزی نرم
  • دو تکه
  • قابلیت شستشو با ماشین لباسشویی تا 60 درجه سانتی‌گراد
  • دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی محصول

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لحاف پر دو نفره 155.220cm مدل کامبی Premium دانلوپیلو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

برند

دانلوپیلو آلمان

مدل

Premium Steppbett kombi

پر شده با

پر غاز

جنس رویه

100 درصد پنبه

سایز

155×220 سانتیمتر

وزن

2 تکه لحاف با وزن 500+700 گرم

قابلیت شستشو

قابل شستشو در دمای 60 درجه سانتی‌گراد

مغزی دوزی

دارد

معرفی لحاف

برای داشتن یک خواب خوب، علاوه بر داشتن تخت، تشک و دیگر کالای خواب مناسب، یک لحاف یا روتختی خوب هم لازم است. لحاف آلمانی دو تکه مدل Premium kombi تولید شرکت دانلوپیلو و از جنس 90 درصد پر سینه غاز + ۱۰ درصد پر پهلوی غاز ساخته شده که کیفیت بسیار بالایی ارائه می دهد. این لحاف روتختی آنتی آلرژیک و آنتی باکتریال است و استفاده از آن در کالای خواب افرادی که آسم و آلرژی دارند بسیار مناسب است.

رویه این لحاف تخت خواب از پنبه طبیعی ساخته شده که بسیار نرم و لطیف می باشد. همچنین رویه لحاف از دوخت با دوامی برخوردار است و با گذشت زمان باز نمی شود. لحاف روتختی دانلوپیلو قابل شستشو با دست و ماشین لباسشویی تا دمای 60 درجه سانتیگراد بدون آب رفت می باشد. استفاده از لحاف آلمانی دانلوپیلو برای فصل های سرد سال بسیار مناسب است.

در مورد لحاف های پر دانلوپیلو بیشتر بدانید

هرکسی که لطافت لوکس روکش‌ها، بالش‌ها، لحاف و دیگر ملافه‌ها را تجربه کرده باشد، به شما خواهد گفت که کرک و پر غاز بهترین تجربه‌ها را برای خواب راحت فراهم می‌کند. دقت داشته باشید که لحاف های پر دانلوپیلو از پر سینه غاز (GOOSE DOWN) تولید می شوند و نه پر های درشت رول بال و پست آن؛ و این ویژگی یکی از برتری های این لحاف های خارجی می باشد. پر سینه غاز به دلیل نرمی، گرمی و راحتی آن شناخته شده است. از بین انواع پرزهای موجود، پر سینه غاز بهترین بهترین نوع برای پر کردن لحاف و روتختی است.

این نکته را نیز در نظر داشته باشید که پرز غاز نسبت به پر اردک انعطاف‌پذیرتر و بادوام‌تر است و این خبر خوب دیگر در کالای خواب آلمانی دانلوپیلو است که می توانید در این فروشگاه خریداری کنید.

یکی دیگر از فواید شگفت انگیز پر غاز در تولید لحاف، قابلیت تنفس آن است. در حالی که پر غاز شما را گرم نگه می دارد، دارای خاصیت دفع رطوبت و گردش هوا است. درنتیجه مشکل تعریق بدن هنگام خواب را برطرف می کند.

در حالی که هزینه لحاف پر برای تخت خواب معمولاً بالاتر از سایر انواع ملافه های موجود است، اما این محصول ارزش سرمایهگذاری را دارد. در صورتی که این محصول را برای تخت کودکان خریداری می کنید، باید بدانید نسبت به لحاف پلی استر بسیار بهتر است؛ چرا که برخلاف لحاف پلی استر، از مواد کاملا طبیعی ساخته شده است.

محصولات منتخب