لیوان 3 عددی شیشه ای از برند انگلیش هوم

ناموجود

برند:

کد کالا:
8680886954349

ویژگی های محصول

  • برند انگلیش هوم
  • ساخت کشور ترکیه
  • جنس شیشه ای ساده
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لیوان 3 عددی شیشه ای از برند انگلیش هوم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

جنس

شیشه شفاف

حجم

365 لیتر

تعداد

سه عدد در بسته

معرفی لیوان سه نفره انگلیش هوم

لیوان‌ها، از پرکاربردترین ظروفی هستند که در زندگی روزمره به آنها احتیاج پیدا می‌کنیم. به همین دلیل داشتن ست سه نفره لیوان انگلیش هوم، یک انتخاب عالی برای شما و هر آن کسی که برایتان مهم است، خواهد بود. انگلیش هوم یک برند معتبر جهانی است که در سال 1991 کارش را با ارائه برخی از محصولات خانه و آشپزخانه، آغاز کرد. در این برند، سادگی، کیفیت و راحتی، بیش از هر چیزی اهمیت دارد و به همین دلیل در طراحی ست سه تایی لیوان‌های انگلیش هوم نیز این موضوع در نظر گرفته شده است.
این لیوان‌های جذاب و بلند، از بهترین مواد اولیه ساخته شده‌اند تا کاملا شفاف و زیبا باشند. در آنها هیچ حباب یا ناخالصی دیده نمی‌شود و به همین دلیل کیفیت بسیار بالایی دارند. از سوی دیگر این لیوان‌ها بسیار مقاومند و در برابر تغییر دما، دچار مشکل نمی‌شوند.

این لیوان‌ها برای سرو انواع نوشیدنی عالی هستند و می‌توان از آنها برای پذیرایی از مهمانان در یک برنامه عصرانه، ناهار یا شام استفاده کرد. علاوه بر این، فرم زیبای این لیوان‌ها آنها را برای سرو شربت و انواع نوشیدنی‌ها نیز عالی کرده است. به همین دلیل این لیوان‌ها برای بهار و تابستان، کاملا پیشنهاد می‌شوند.
لیوان‌های انگلیش هوم، به سبب زیبایی و شفافیتی که دارند می‌توانند میز پذیرایی شما را حسابی شیک کنند. آنها کنار بسیاری از ظروف پذیرایی، به خوبی قرار می‌گیرند و می‌توانند فضایی زیبا و متفاوت را خلق کنند.
از سوی دیگر، تعداد این لیوان‌ها به گونه‌ای است که می‌توانید برای مهمانی‌های کوچک نیز از لیوان سه نفره انگلیش هوم، استفاده کنید.
در نتیجه اگر به دنبال ظروفی عالی با استانداردهای جهانی هستید، اگر دوست دارید در ظروف زیبایی از خود و مهمانان‌تان پذیرایی کنید، لیوان‌های انگلیش هوم یک انتخاب بسیار عالی هستند. با این ست زیبا، هر نوشیدنی که دوست دارید را جذاب‌تر کنید و به عزیزان و مهمانان خود نیز، هنر و اهمیتی که برای آنها قائل هستید را نشان دهید.

محصولات منتخب