بسته 4 عددی لیوان شیشه ای برند پاشاباغچه

ناموجود

برند:

کد کالا:
1020304050

ویژگی های محصول

  • برند پاشاباغچه
  • ساخت کشور ترکیه
  • جنس شیشه ای
  • طرح دار
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بسته 4 عددی لیوان شیشه ای برند پاشاباغچه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 248 گرم
ابعاد 8 × 7 سانتیمتر
ابعاد

– ارتفاع: 8 سانتی متر
– قطر: 7 سانتی متر

حجم

205 میلی لیتر

سایر ویژگی ها

– قابل شستشو با دست
– قابل شستشو با مشاین ظرفشویی

معرفی لیوان پاشاباغچه بسته 4 عددی

لیوان از آن دست ابزار و وسایلی است که هر چقدر هم از آن داشته باشید، باز هم ممکن است فکر کنید، کم است. چرا که لیوان‌ها بیش از دیگر لوازم خانه و آشپزخانه در معرض شکستن و لب پر شدن هستند و باید به سرعت جایگزین شوند. اگر شما هم با این روند آشنا هستید، لیوان پاشاباغچه بسته 4 عددی برایتان عالی است.
این لیوان‌ها توسط برند معروف و بسیار خوشنام پاشا باغچه تولید و به بازار ارائه شده‌اند. این لیوان‌ها طرحی خاص و زیبا دارند که کاملا شیک و نشان دهنده یک برند زیبا و متفاوت است.
لیوان پاشاباغچه بسته 4 عددی با بهترین مواد اولیه تولید شده است. شما می‌توانید این لیوان را در ماشین ظرفشویی هم قرار دهید و اصلا نگران تغییر رنگ آن نباشید.
از سوی دیگر لیوان پاشاباغچه بسته 4 عددی بسیار شفاف و با کیفیت است و با قیمت مناسبی که دارد، می‌تواند یک انتخاب عالی برای کسانی باشند که می‌خواهند یک هدیه زیبا و متفاوت بدهند.

به همین دلیل اگر می‌خواهید یک هدیه زیبا و متفاوت به کسی بدهید و یا اگر دوست دارید با ظروف متفاوت و مناسب از مهمانان خود پذیرایی کنید لیوان پاشاباغچه بسته 4 عددی را باید حتما بخرید.لازم به ذکر است که ژرمن کالا با آوردن بهترین محصولات و کالاها کاری کرده که دیگر برای داشتن محصولات خانه و آشپزخانه خارجی مجبور به پرداخت هزینه‌های زیاد، هزینه باربری و انتظار طولانی مدت نباشید.در نتیجه می‌توانید با خرید لیوان‌ها خیلی سریع آنها را دریافت کنید و یا آن‌را به عنوان هدیه برای آدرس دلخواه‌تان بفرستید. این ست لیوان‌ها بی شک بسیار خاص است و از داشتن آن هیچ وقت خسته نمی‌شوید.

محصولات منتخب