لیوان کمر باریک 4 عددی از برند مادام کوکو

ناموجود

برند:

کد کالا:
8682116170741

ویژگی های محصول

  • برند مادام کوکو
  • ساخت کشور ترکیه
  • جنس شیشه ای باکیفیت
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لیوان کمر باریک 4 عددی از برند مادام کوکو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

تعداد

4 عدد در بسته

جنس

شیشه

حجم

280 میلی لیتر

معرفی لیوان کمرباریک 4 عددی مادام کوکو

مادام کوکو که یک برند معتبر و بسیار شناخته شده است، این بار با 4 عدد لیوان کمر باریک، برای یک پذیرایی شیک و بی نقص، همراه‌تان شده است. این ست شامل 4 استکان شیشه‌ای بسیار مرغوب و مقاوم است که در برابر تغییر دما، ضربه و… مقاومند. همچنین در طراحی آنها، سنت چای خوری در محدوده عثمانی قدیم و ایران رعایت شده و دسته‌ای برای استکان نگذاشته‌اند. با این حال اصلا لازم نیست که نگران باشید. جداره زیرین لیوان به قدری محکم و قطور است که مانع سوختن دست‌تان خواهد شد و می‌توانید با لمس یک گرمای دلچسب، چای‌تان را میل کنید.

در طراحی این لیوان، شکل دست انسان و فضایی که برای گرفتن استکان لازم است را در نظر گرفته‌اند. در نتیجه وقتی که یکی از لیوان‌های کمر باریک مادام کوکو را در دست می‌گیرید، لازم نیست نگران سر خوردن یا بروز مشکلات دیگر باشید.
این لیوان‌ها، به مقدار استاندارد، قابلیت پر شدن دارند. از آنها می‌توانید برای سرو نوشیدنی‌های گوناگون گرم و سرد استفاده کنید و بعد هم لیوان کمر باریک مادام کوکو را بدون نگرانی در ماشین ظرفشویی قرار دهید. از سوی دیگر، در ساخت این لیوان‌ها، راحتی شستشو با دست هم در نظر گرفته شده است. یعنی دهانه لیوان‌ها آنقدر کوچک نیست که نتوانید برای شستشوی آنها از اسکاچ استفاده کنید.

لیوان کمر باریک، آن هم به تعداد 4 عدد، یک پکیج عالی برای هدیه دادن، پذیرایی کردن و ابراز عشق و محبت به اعضای خانواده و مهمانان است.

اگر به دنبال ظروف شیک، خاص و با دوام هستید، ژرمن کالا، این ست 4 تایی لیوان کمرباریک مادام کوکو را به شما پیشنهاد می‌کند. لیوان‌هایی زیبا که مانندش را در هیچ برند دیگری نمی‌توانید پیدا کنید. آن هم برندی که استانداردهای جهانی را داشته باشد و طراحیش با فرهنگ و آداب و رسوم ایرانی نیز سازگار باشد. برای خرید ست چهاره تایی لیوان کمر باریک مادام کوکو با گواهی اصالت و کیفیت، ژرمن کالا همراه شماست.

محصولات منتخب