ماگ الماسی 2 عددی برند انگلیش هوم

ناموجود

برند:

کد کالا:
8680887251973

ویژگی های محصول

  • برند انگلیش هوم
  • ساخت کشور ترکیه
  • رنگ سبز و آبی
  • بسته دو عددی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماگ الماسی 2 عددی برند انگلیش هوم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

جنس

سرامیک لعابدار

حجم

295 میلی لیتر

تعداد

2 عدد در بسته

سایر نکات

با دست و با اسفنج نرم شستشو شود

معرفی ماگ الماسی سبز-آبی انگلیش هوم

انگلیش هوم برندی معتبر در زمینه تولید محصولات خانه و آشپزخانه و یکی از بهترین مارک‌هایی است که می‌توانید یا خیالی آسوده برای زیباتر شدن و تجهیز خانه‌تان از آن کمک بگیرید. این برند که تمام شاخصه‌های یک برند جهانی و با ارزش را دارد، با تولید و ارائه ماگ الماسی سبز-آبی انگلیش هوم همراه‌تان است تا بتوانید یک ماگ منحصر به فرد و متفاوت را برای سرو و نوشیدن انواع نوشیدنی سرد و گرم داشته باشید.

این ماگ الماسی سبز-آبی انگلیش هوم در دو رنگ زیبا و جذاب که مختص انگلیش هوم است ارائه شده است.همچنین، طرح زیبای ماگ که آن‌را شبیه یک الماس کرده نیز، در نوع خود خاص و بی نظیر است.
این ماگ از سرامیک لعابدار که یکی از بهترین مواد دنیا برای تولید ظروف است، ساخته شده است. سرامیک، از معدود موادی است که با حرارت غذاها واکنش نمی‌دهد و می‌توان از آن برای پخت و پز، سرو نوشیدنی و انواع غذای گرم کمک گرفت.

ماگ الماسی سبز-آبی انگلیش هوم نیز به همین دلیل یک پیشنهاد عالی برای کسانی است که به فکر سلامتی خود هستند و می‌خواهند از ظروف زیبا و سالم استفاده کنند.

همچنین این ویژگی، استحکام ماگ را هم بسیار بالا برده و نمی‌گذارد که به راحتی و در برابر ضربه یا تنش، به آن خدشه‌ای وارد شود. ماگ الماسی انگلیش هوم، با ضمانت کیفیت و اصالت، در انبار ژرمن کالا موجود است تا پس از خریدن آن، در نزدیک‌ترین زمان ممکن به دست‌تان برسد.

در نتیجه پس از خرید این ماگ، لازم نیست که مدت طولانی در انتظار رسیدن کالاهایتان باشید و می‌توانید محصول را در بسته‌بندی اورجینال خودش، دریافت کنید.

این ماگ‌ها با طرح و رنگ جذاب، یک ایده زیبا و هنرمندانه، برای تبریک رویدادهای زیبای زندگی هستند و می‌توان آن‌را با بسته‌بندی زیبایش به راحتی هدیه داد. با خرید ماگ الماسی انگلیش هوم، زیبایی و راحتی را به خود و عزیزان‌تان تقدیم کنید.

محصولات منتخب