ماگ الماسی 2 عددی انگلیش هوم بنفش

ناموجود

برند:

کد کالا:
8680887251980

ویژگی های محصول

  • برند انگلیش هوم
  • ساخت کشور ترکیه
  • رنگ بنفش
  • بسته دو عددی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماگ الماسی 2 عددی انگلیش هوم بنفش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

جنس

سرامیک لعابدار

تعداد

دو عدد در بسته

حجم

295 میلی لیتر

سایر نکات

با دست و با اسفنج نرم شستشو شود

معرفی ماگ‌های الماسی انگلیش هوم

ماگ‌های الماسی انگلیش هوم؛ طرح‌هایی جذاب و کاربردی هستند که اصیل‌ترین و زیباترین فرم آنها، فقط توسط برند انگلیش هوم، ارائه می‌شود. این ماگ‌های متفاوت و جذاب، با رنگ سال ارائه شده‌اند تا بتوانید آنها را با دکوراسیونی خاص و منحصر به فرد ست کنید. همچنین اگر اهل نگهداری از گل و گیاه هم باشید، ماگ الماسی بنفش دو عددی انگلیش هوم را می‌توانید کنار گلدان‌های گل لوندر، بابونه و… بگذارید و گاهی با آنها دمنوش‌های عالی هم در ماگ‌‌تان درست کنید.

ماگ الماسی بنفش دو عددی انگلیش هوم بسیار مقاوم است و به راحتی می‌توانید آنها را با دست بشویید. همچنین نوع دسته انتخاب شده برای این ماگ‌ها، نگهداری آنها را در دست بسیار آسان‌تر کرده است. در نتیجه با در دست گرفتن ماگ‌ها، دست‌تان نمی‌سوزد و دچار مشکل نخواهید شد.

این ماگ‌های زیبا، با طرح جذاب و مینیمال همیشه مد هستند و اصلا لازم نیست نگران سال‌ها بعد باشید. چرا که ماگ‌های انگلیش هوم همیشه مد هستند و با زیبایی خود همه را محسور خواهند کرد.

اگر به خرید ماگ الماسی بنفش دو عددی انگلیش هوم علاقه‌مند شده‌اید، نگران نباشید. ژرمن کالا این محصول را مستقیما از کشورهای اروپایی وارد کرده تا در کمترین زمان ممکن آنها را تهیه کنید و لذت ببرید. به یاد داشته باشید که خرید از ژرمن کالا، سریع‌ترین راه برای رسیدن به محصولات واقعی اروپایی است. محصولاتی که زیبا و با دوامند و بسیاری از مردم کره زمین، مجذوب زیبایی آن شده‌اند. اگر برای شما، اصالت، زیبایی و نوآوری اهمیت دارد و اگر می‌خواهید با ماگ زیبا و درخشانی دیده شوید، پیشنهاد ما ماگ الماسی بنفش دو عددی انگلیش هوم است. با خرید این ماگ متفاوت و جذاب، خودتان را فردی متفاوت و دوستدار زیبایی معرفی کنید. این ماگ یک یار همیشگی در چهار فصل سال است و بی‎‌شک از داشتن آن خسته نخواهید شد.

محصولات منتخب