ماگ طرح کاپوچینو دو عددی از برند مادام کوکو

ناموجود

برند:

کد کالا:
8682116221047

ویژگی های محصول

  • برند مادام کوکو
  • ساخت کشور ترکیه
  • دارای کاپوچینو
  • بسته دو عددی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماگ طرح کاپوچینو دو عددی از برند مادام کوکو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

ابعاد 10 × 8.7 سانتیمتر
جنس

چینی

حجم

260 میلی لیتر

تعداد

دو عدد در بسته (قهوه – کاپوچینو)

سایر نکات

قابل شستشو در ماشین ظرفشویی

رنگ

داخل قهوه ای

ماگ طرحدار دو عددی مادام کوکو

ماگ طرحدار از زیباترین و اساسی‌ترین وسایلی است که تقریبا همه ما به آن نیاز داریم. به همین دلیل مادام کوکو با ارائه ست دو عددی مادام کوکو یک ترکیب زیبا و جذاب را ارائه کرده است. روی این ماگ‌ها طرح قهوه و کاپوچینو کار شده و تمام استایل و طراحی ماگ، کاملا خاص و برای برند مادام کوکو است. این برند که در زیبایی و ایجاد شاخصه‌های هنری سرآمد است، با ارائه این دو ماگ کاری کرده که بتوانید در یک خرید، دو ماگ جذاب را داشته باشید.

ژرمن کالا نیز که ارائه کننده بهترین و زیباترین محصولات است، با ماگ طرحدار دو عددی مادام کوکو همراه شماست تا بتوانید زیباترین و خاص‌ترین ماگ‌ها را به راحتی یک فردی که اروپا زندگی می‌کند، تهیه کنید. این ماگ‌ها بسیار با کیفیت هستند و می‌توانید آنها را در ماشین ظرفشویی هم بشویید. ماگ طرحدار مادام کوکو، یک ست دو تایی ویژه است که می‌توانید یکی از آنها را به دوست، همسر یا همکارتان بدهید و یا هر دوی آنها را برای خودتان نگه دارید.

این ست زیبا و اورجینال که با بهترین قیمت توسط ژرمن کالا ارائه شده است، تا سال‌های سال، با دوام و زیبا و با بهترین کیفیت همراه‌تان است و اندکی از زیبایی آن کاسته نخواهد شد.
داخل این ماگ با رنگ قهوه‌ای پر شده تا زیبایی آن در زمان سرو قهوه چند برابر باشد. علاوه بر این، تغییر رنگ جداره داخلی، یک هارمونی زیبا و متفاوت را با خارج ماگ خواهد ساخت که در نوع خود بسیار چشم نواز است.

محصولات منتخب