ماگ چینی طرحدار دو عددی برند مادام کوکو

ناموجود

برند:

کد کالا:
8682116221061

ویژگی های محصول

  • برند مادام کوکو
  • ساخت کشور ترکیه
  • جنس چینی
  • 10 سانتی‌متر ارتفاع
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت
(1 customer review)

برچسب ها

1 review for ماگ چینی طرحدار دو عددی برند مادام کوکو

  1. 1370zandie

    طرح های بیشتر نداشتین؟

    • webadmin-site

      قسمت دسته بندی ماگ ها میتونید تنوع محصولات رو مشاهده کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

ابعاد 10 × 8.7 سانتیمتر
جنس

چینی

رنگ

داخل قهوه ای

تعداد

2 عدد در بسته (موکا – اسپرسو)

حجم

260 میلی لیتر

سایر نکات

قابل شستشو در ماشین ظرفشویی

ماگ چینی طرحدار دو عددی مادام کوکو

مادام کوکو به عنوان یک برند شناخته شده و اصیل، با ماگ چینی طرحدار دو عددی مادام کوکو، طرحی جذاب و نو را به بازار ارائه کرده است. این ماگ‌ها که از جنس چینی و با دو طرح موکا و اسپرسو هستند، هر کدام حدود 10 سانتی‌متر ارتفاع و 8.7 سانتی‌متر، قطر دارند. حجم این ماگ‌ها به صورت استاندارد، 260 میلی‌لیتر است و یک ماگ حرفه‌ای برای نوشیدن انواع قهوه و نوشیدنی بر پایه قهوه، محسوب می‌شود.

این ماگ‌ها دسته‌های راحتی برای نگه داشتن دارند. دسته‌هایی که محکم و بزرگ تعبیه شده‌اند تا موقع گرفتن نوشیدنی داغ، دست‌تان نسوزد. از سوی دیگر این ماگ‌ها، لبه‌هایی استاندارد و با شیب درست دارند. تا موقع نوشیدن، حجم قابل کنترلی را داشته باشید و ناگهان نسوزید.

ماگ چینی طرحدار دو عددی مادام کوکو به سبب آنکه می‌خواهد اصالت این برند را حفظ کند، در طراحی داخلی ماگ نیز از رنگ قهوه‌ای استفاده کرده است. این رنگ که یادآور دانه‌های قهوه است، نوشیدنی شما را جذاب‌تر خواهد کرد و کاری می‌کند که تجربه بهتری از نوشیدن با این ماگ داشته باشید.

ماگ چینی طرحدار دو عددی مادام کوکو یک ست دوتایی انتخاب شده تا اگر می‌خواهید برای دوست یا همسرتان هم یک ماگ شبیه خودتان بخرید، مجبور نباشید که تمام بازار را بگردید.
همچنین اگر تنها هستید هم می‌توانید یکی از این ماگ‌ها را برای خانه و دیگری را برای محل کارتان انتخاب کنید. به این شکل دو ماگ شیک و جذاب دارید که هر بار آن‌را ببینید، احساس راحتی و آرامش خواهید کرد.

ماگ چینی طرحدار دو عددی مادام کوکو یک پیشنهاد عالی به عنوان هدیه ولنتاین، سالگرد دوستی، تبریک رویدادهای شاد زندگی و… است. اگر به دنبال طرح‌های خاص اروپایی هستید و می‌خواهید این ماگ زیبا و متفاوت را به خانه ببرید.ژرمن کالا با ارائه بهترین و زیباترین برندهای مد اروپایی، همراه شماست تا خانه‌تان را به سبکی که دوست دارید و با بهترین قیمت دیزاین کنید. برای خرید ماگ چینی طرحدار دو عددی مادام کوکو کافی است این محصول را به سبد خرید خود اضافه کنید.

محصولات منتخب