محافظ تشک یک نفره 100.190cm مدل ordinary پنبه ای

ناموجود

برند:

کد کالا:
10002

ویژگی های محصول

  • برند: دانلوپیلو آلمان
  • جنس: 100% پنبه ضد حساسیت
  • ابعاد: 100.190 سانتیمتر
  • ضخامت: 5 سانتیمتر
  • ضد باکتریال و ضد رطوبت
  • دارای روکش زیپ دار قابل شستشو
  • قابلیت شستشو با دست و ماشین لباسشویی
  • قابلیت استفاده به عنوان تشک مهمان
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “محافظ تشک یک نفره 100.190cm مدل ordinary پنبه ای”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

ordinary

جنس رویه

پنبه طبیعی

جنس

پنبه

سایز

190×100 سانتیمتر

ارتفاع

5 CM

رنگ

سفید

سایر توضیحات

روکش زیپ دار جهت شستشو آسان دارای یک لایه‌ی میانی ضد‌رطوبت ساخت شرکت دانلوپیلو آلمان محافظ تشک‌های یک‌نفره ضد‌حساسیت آنتی باکتریال نرم و راحت

قابلیت شستشو

قابل شستشو در دمای 60 درجه سانتی‌گراد

معرفی محافظ تشک ضد آب مدل ordinary

استفاده‌ی مداوم از تشک و بدون کاور تشک به مرور زمان آن را دچار کثیفی و کهنگی می کند. وزن تشک بعد از ۱۰ سال به دلیل نفوذ مواد خارجی به داخل آن تقریبا ۵/۱ برابر می شود. بنابراین استفاده طولانی مدت از تشک ‌ها بدون درنظر گرفتن نکات بهداشتی، موجب آسیب‌ به انسان می گردد. پس بهتر است از رویه‌هایی که در انواع مختلف عرضه می‌شود استفاده کرد تا تشکی سالم‌تر داشته باشیم. برند دانلوپیلو یکی از برندهای معروف است که شهرت زیادی در تولید انواع محافظ تشک دارد. این برند تمامی محصولات خود را با کیفیت بالا عرضه می‌کند. محافظ تشک خارجی دانلوپیلو مخصوص تخت‌های یک نفره با ابعاد ۱۰۰ × ۱۹۰ سانتی‌متر است. پارچه‌ی آن سفید رنگ و دوخت آن دارای ظرافت خاصی است.

جنس بکار رفته در این محافظ ها بسیار نرم و لطیف بوده و ضد حساسیت است. استفاده از محافظ تشک آلمانی دانلوپیلو موجب می‌شود تا از تشک شما محافظت بیشتری شود. در نتیجه دیگر نیازی نیست نگران نفوذ گرد و غبار و یا نفوذ آب و مایعات به داخل تشک خود باشید. این محافظ دارای زیپ است و به راحتی کل تشک شما را در برمی‌گیرد. میتوانید با خیال راحت این محصول را تا دمای ۶۰ درجه سانتی گراد با ماشین لباسشویی شستشو کنید. همچنین محافظ‌های تشک آلمانی دانلوپیلو علاوه بر جلوگیری از نفوذ مایعات به داخل تشک، دارای خواص درمانی نیز هستند. جنس آنها به گونه ای است که متناسب با آناتومی بدن انسان ساخته شده و از ایجاد درد های ناحیه ستون فقرات جلوگیری می کنند.

ویژگی های محافظ تشک مدل ordinary

محافظ تشک ضد آب یک نفره دانلوپیلو مدل ordinary از نشت مایعات از جمله تعریق افراد به داخل تشک جلوگیری می‌کند. چنانچه می‌دانید اگر رطوبتی ولو اندک وارد تشک شود، به مرور زمان باعث پوسیدگی آن خواهد شد. هر چه میزان این رطوبت بیشتر شود، طول عمر تشک ها کمتر می گردد. پس برای بالا بردن عمر تشک ها باید از یک محافظ تشک استاندارد مانند محافظ تشک دانلوپیلو استفاده کرد. این محافظ، ضدآب بوده و علی‌رغم اجازه عبور هوا از میان بافت های میانی، از ورود مایعات جلوگیری می‌کند.

علاوه براین تجمع موی انسان، ترشحات بدن، پرز و مو و… بر روی تشک باعث ایجاد حساسیت می شود. همچنین کنه ‌های ناشی از گرد وغبار از دیگر عوامل آلرژی‌زا در منسوجات خانگی می باشند. آن‌ها از پوسته‌ های پوست انسان تغذیه می‌ کنند و در محیط تشک پرورش می ‌یابند. کاربردی‌ترین راه برای مقابله با آنها و تضمین سلامت محیط خواب، استفاده از محافظ تشک ضدآلرژی دانلوپیلو است. این محافظ تشک آلمانی، تشک را کاملاً از تمامی جهات می پوشاند. بنابراین از نفوذ مواد آلرژی زا ممانعت می ورزد.

محصولات منتخب